Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2012

Av Pauline Johansson - 8 oktober 2012 18:40

  

Skor från Vagabond // Jeans från Carlings // Stickad tröja från Sferha // Skinnjacka från Jofama by Kenza // Halsduk från Indiska // väska från Mulberry (inte med på bilden dock)

Av Pauline Johansson - 8 oktober 2012 15:27

Nu är jag hemma! Varit utelåst ett bra tag. Okej 1 timme, kanske 1,5 men det är ändå jätte irriterande   

Finns liksom ingenting att göra när man är utelåst, sen så har jag inte direkt nära till centrum heller så kännde inte för ayy gå dit, lat jag är.. Men jag hade med mig min kamera i väskan så gick typ runt och fotograferade, haha no life..  men behövde ju fördröja tiden på något sätt! Hehe 

           

Av Pauline Johansson - 8 oktober 2012 09:29

Sitter i skolan nu, måndag, fyfan.. Det var helt KOLSVART när jag vaknade imorse, så hemskt. Trodde typ att klockan hade ringt waaay to early. Men det hande den inte, så det var bara att gå upp. Fick sällskap på pendeln utav Sebastian, länge sen jag träffade honom så det va mys, sen så är det hyfsat bra väder ute nu, lite kallt men det regnar i alla fall inte! :)
Det här har jag på mig idag + min halsduk och skinnjacka! Är dock vääääldigt lång idag. Längre än vanligt då haha, folk kollar ju inte lite :( visar er en bättre bild sen när jag kommer hem.

Av Pauline Johansson - 7 oktober 2012 18:51

 

"Time, some things never change here we go again
Feel like i'm losing my mind
Shake it off, then you go I don't care
If it bothers go numb
You never know until you let go
Let's go numb"

Av Pauline Johansson - 6 oktober 2012 18:04

       

Av Pauline Johansson - 6 oktober 2012 17:16

"Inte en dag har gått utan att jag tänkt på stränderna man bränts på där stranden är min säng åh"

        

Jag var så sjukt jävla brun.. (ska man kanske sola lite solarium haha? Känner typ att det behövs..!)

Vill verkligen till något varmt ställe och bah chilla gaaalet! Vädret här hemma i Sverige har varit så himla deprimernade..  




Av Pauline Johansson - 6 oktober 2012 16:03

Jag kan ju bara säga att jag är riktigt dålig påatt INTE shoppa.. Blev lite saker jag fick med mig hem haha  

Vagabond, 900;- Billit eller hur?!  

Halsduk från Indiska, 99;-  

Kavaj från H&M, 199;- (den ser skit ful ut på bild..)  

Eyeliner, 120;-  

Skapa flashcards