Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2012

Av Pauline Johansson - 6 november 2012 08:55

 

Av Pauline Johansson - 5 november 2012 20:05

I guess i'ts just too much right now. Jag försöker förstå varför allt måste vara så komlicerat. Mitt huvud kommer bokstavligen att explodera!!  Jag är så besviken just nu. Både på mig själv och andra. Allt är bara kaos, riktigt mycket kaos. Det hade varit så mycket lättare om människor bara kunde sluta ljuga och för en gångs skull bara vara ärliga och raka. Jag förstår inte ens meningen med att ljuga? Det är så onödigt! Jag ljuger aldrig och när jag säger aldrig menar jag verkligen aldrig! Det är det abslout värsta jag vet. Både för att en sådan liten som stor lögn kan göra illa någon annan SÅ mycket! Och för att jag vet att sanningen alltid kommer fram. "what goes around, comes back around". Det är så fult och äckligt. Men dock så är jag väldigt duktig på att inbilla mig själv saker. Få mig tro att jag känner på ett visst sätt, oftast kännslor inblandat. Vilket dilemma. Eller hur? Jag orkar snart inte mer. Det är alltid någonting som ska fucka upp sig. ÅHH

Av Pauline Johansson - 5 november 2012 13:11

Sitter just nu i klasrummet, helt ensam med Kinga. Vi har egentligen metorstid men vi har individuella samtal nu så vissa fick gå hem redan innan lunch! Fusk..Är i alla fall ledig måndag om två veckor så det kompenserade allting ganska bra ändå!  Och så fick jag veta att jag har studiedag både torsdag och fredag nästa vecka! Aaahhh är SÅ glad nu!  

 

Av Pauline Johansson - 5 november 2012 09:19

 

     

Av Pauline Johansson - 5 november 2012 07:59

Sitter äntligen på tåget på väg till skolan nu.. Min dag har bara börjat, och den är redan KATASTROF. Helt ärligt.. Det var längesen det var såhär illa  Jag orkar inteeee

Av Pauline Johansson - 4 november 2012 17:10

Igår så tillbringade jag mesta delen av min dag med Golan. Vi hade lite att reda ut, haha as usually? Nejmen vi hade det i alla fall mysigt! Först möttes vi upp i Skärholmen, vi gjorde inget speciellt. Gick runt och chillade en stund och drog sen till Hallunda för att fika på McDonalds. Haha!
Vi tog bussen till Unkan och bara mös lite där. Spelade olika spel med Moises gjorde vi också! :) Kom inte hem allt för sent, tror jag var hemma redan vid 23:00 :D Grymt bra dag!

Skapa flashcards