Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2012

Av Pauline Johansson - 3 november 2012 14:12

Hejsan alla fina! Hoppas ni klarade er med Jennifers gäst-inlägg nu när jag var borta haha! ;) Vilken härlig brud eller hur?!  


Vi landade hemma igår vid 23 tiden. Det känns skönt att vara hemma igen efter 3 jätte härliga dagar med mina fina syskon och mamma! Underbar resa till ännu underbarare Barcelona! Laddar upp en bild bomb om en liten stund, så lägger jag ut min shopping i ett annat inlägg senare!  Det blev en heeeeeel del kan jag ju säga  

Min resväska när vi hämtade den igår, Heavy! HAHAHA Asså jag seriöst DOG när jag såg lappen!! :')

 

-

Av Pauline Johansson - 1 november 2012 22:45

_________________________________________________________________________________________________
Svar:
Tack, va glad jag blir. Grymt att mina gästinlägg får er att skratta när jag är 100 % seriös... AJA. Nej men det är lugnt. Verkligen. Tack. Aja, nog om det och vidare till min snygghet. Jag vet inte vad din definition av snygg är, så jag kan tyvärr inte svara på om jag är snygg eller inte. ''Skönhet sitter i betraktarens ögon'' som en vis kvinna en gång sade.  Eller som min mamma brukar säga; skönhet sitter på insidan. Confidenceboost #1. HAHA nej men nu måste jag sluta vara så rolig. Men calle, självklart ska du få en bild på mig som du kan gotta dig med. När du har tagit dig en rejäl look så kan du väl kommentera hur snygg jag är på en skala 1-10 också? Skulle vara så himla snällt. #åååh #bekräftelse ///Jennifer
 

Av Pauline Johansson - 1 november 2012 18:28

Förlåtförlåtförlåt för att jag inte har bloggat på 24 timmar!!! Det här är inte ok!!!! Har rå-ångest nu, hoppas ni förlåter mig!   


Nej men hej på er   Mitt liv är så himla händelserikt så vissa dagar hinner jag bara inte gästblogga. Typ som idag. Fett illa! Men, om någon undrar så har jag varit ute och plockat svamp tillsammans med min mormor och kusin Alex idag. Det blev en hel del kantareller, JARRÅ. Tog en sväng förbi mitt älskade Nykvarn också, chillade med mormors kompisar och Felixs farmor. Det bjöds på bullar, vilket var det bästa med hela vistelsen. Haha skämt åsido    Nej men det var trevligt. Käkat donken har jag också gjort, och det kan jag berätta var in i bubblans gott. Nej men nog om mig. Drar igång med första punkten nu. Ses i nästa inlägg. ///Jennifer

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards