Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2010

Av Pauline Johansson - 30 april 2010 14:55

Hej hej.. :)

Har inte  bloggat så där jätte mkt men kommer inte göra det häller :S

Har tröttnat lite men ska göra något inlägg ibland :)

Aja farmor och farfar var precis här och tog en fika trevligt ;)

Har gjort mig klar för kvällen, då vi troligtvis ska bort till vänner <33

Här får ni en bild på mig som jag tog för typ 2 min sen ..?

Aja hpas ni får det trevligt och en massa pussar och kramar  

  


Av Pauline Johansson - 22 april 2010 14:31

Hej hej !

Är äntligen hemma nu ! :D
Kom hem halv fyra i morse, och är dödstrött :/

Ville gå i skolan men skulle bara sovit två och en halv timme då..

Och orkar inte gå iskolan om jag inte sover ordentligt ;)

Just nu håller jag iallfall på och packa upp min resväska,

jobbigt men måste bli gjort...

Hinner inte skriva så mkt mer pussar och kramar <3

Av Pauline Johansson - 13 april 2010 15:21

Hejjsis ;D
Börjar få lite små pirr i magen :)

Skönt men obehagligt efter det där med polen :S

Men här kommer biljetten :D

  

åhha.. Längtar men det kommer ju inte vara det bästa vädret mkt regn :/   

hej då och masskramar <3

Av Pauline Johansson - 12 april 2010 19:40

Hellu :P

Idag har det varit bra :)

Jag har varit med Jennifer, konstigt I Knööw :D

Men efter ett tag gick vi + Denina till David och Vanessa.. Där vi hoppade studdsmatta i typ evighet vi kom hem kl sju och gick dit ty halv fem ! ;)

Är helt slut men ska bara kolla klart på halv åtta jos mig, jag ska ju iväg onsdag morgon. Taxin kommer och hämtar oss klockan TRE aa... Jag tror att flyget lyfter typ fem.. Men tycker att det är mysigt att åka på morgonen.. Alla är trötta och de flästa sover, Me liiike ! :D

Jaja hej då, ochg en massa pusshar ! <33

Av Pauline Johansson - 11 april 2010 13:54

Idag har jag storstädat mitt rum så att

det är fint när vi kommer hem igen ifrån malaga :I

Vi åker ju nu på ONSDAG !   

mm.... Det var en liten bloggning :D


Men här kommer autfiten :

  

Av Pauline Johansson - 5 april 2010 19:18

Kommer inte att blogga något mer,

eller ja jag kommer ju blogga igen när skolan börjar ;)

Det är jätte jobbigt att känna att jag måste sätta mig vid datorn även om jag inte har lust, Jupp så då säger jag typ vi ses ?

Love pauline   

Av Pauline Johansson - 5 april 2010 10:20

Hej!

Igår kunde jag inte blogga, ja..

Men nu är jag domare för fotbol, hinner inte skriva typiskt men ska iväg med pappa

Av Pauline Johansson - 3 april 2010 12:46

Glad påsk!

Idag är det påsk, "hela" släkten kommer på påskmiddag...

så ofag blir det fullt upp :)

Ska hjälpa mamma med att koka ägg, skala osv :D
Så jag ska föröka ta bilder och ladda upp på bloggen tills imorron..


Imorgon:

Kommer typ bara blogga ett inlägg.

Ska på dommarutbildning, efter det ska vi bort på påskmiddag ;)

Utbildningen börjar tio i nio i Solna :D

Längtar men måste vänta :S Pussar och önska mig lycka till med äggen :)

(är ju inte världsbäst)   

Skapa flashcards