Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2010

Av Pauline Johansson - 31 oktober 2010 17:38

Då ska min bebis flytta hem till pappa.. Den kommer tydligen passa in bättre där :( 

 
Av Pauline Johansson - 31 oktober 2010 16:15

Nu hem till mamma, mysigt med en familje middag

Av Pauline Johansson - 31 oktober 2010 14:05

Hej, ja vad ska man blogga om nu då? Juste imorrgon ska jag hem till jennifer vi ska baka bullar  Ska bli kul, mm.. Hon måste bara svara på mina sms, stögis! Jag vet inte vad jag ska skriva om och vill samtidigt att inte ni ska vara utan uppdatering  


Just nu sitter jag och kollar på reprisen av i form mad anna anka..

Jag kolla på den här nu (fast på tv) hihi..


Av Pauline Johansson - 30 oktober 2010 17:50

Hej, kom precis hem då dagen blev så att jag och pappa åkte till skärholmen efter vi dumpat nina. Vi var också och hyrde 3 filmer på filmis.. Men i skärholmen hittade vi ett par skit snygga skor, eller ja hittde och hittade vi letade efter nya eftersom att pappa skämdes över mina gammla (inlägget nedanför får ni se) det blev ett par fodrade, svarta convers med låg sula. Men det ser ju ni själva på bilden?   

  

Ingen jätte bra bild, men vad tycker ni ? Snygga / fula?  låt höra ?  

Av Pauline Johansson - 30 oktober 2010 16:30

hejdå mina älsklingar :/ <3

 
Av Pauline Johansson - 30 oktober 2010 10:07

God morgon ! Jag har varit dålig på att uppdaetera men ja.. jag kan ju inte skylla ifrån mig.. Äntligen är det höstlov, NICE   Igår var jag mest iskolan nej men i stallet med, hihi.. Jag har inte jätte mycket mer att berätta för jag har ingen aning om vad som kommer hända idag för min del men jag vet att fruktkungen ska på halloween grejsimojs, kolla henner blogg klicka här ! 

Av Pauline Johansson - 27 oktober 2010 18:48

snart blire havrebollar :) tack för att du finns min lilla bagare

 
Av Pauline Johansson - 27 oktober 2010 16:07

Hej, idag är det ju onsdag och det är inte precis min favorit dag men.. Min dag var helt okej idag..Vi hade tyska och så såg jag att jennifer kollade in i kreativa rummet där jag, amelie, tina, jemie och mikkan satt (läraren var i rummet brevid och kolla till så att vi jobbade då och då) så vi släppte in henne och så gömde hon sig först bakom en gardin men det var för riskabelt även fast krstina inte märkte henne? Aa.. så hon gömde sig under en diskbänk så, vi hade det skojigt   Haha kolla hur hon satt, skiit skoj, hehe.. Hon typ slog i huvudet hela tiden men kristina märkte ingenting! Haha men sen när lektionen var slut så släppte hon ut oss så gick hon förbi och vi typ dog av garv hon ba typ: - Vad har ni hittat på nu då? Haha.. så när vi gick ut och jennifer var kvar i den där så såg kristina henne, hihi.. Och jennifer sa typ: - Ja men vilken överaskning va !? hahaha jag dog av att jag garvade så mycket,

  

hohihöhähiho

Skapa flashcards