Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Mongo!

Av Pauline Johansson - 11 mars 2010 14:46

Hallå ;)

Idag har det varit en rolig dag, tycker jag..

Jag hade kul på gympan och så när vi hade so satt jag, Boja och vanessa och typ mobbade Jennifer :) Kul var det! Hihi   

Och så garvade vi hela tiden.. Det betyder att skrattpacken är på väg ut :)

men på väg tll luchen ramlade jag två gånger på mindre en två meter, ajaj!

Kan de inte göra något åt ISEN!? Det var kul men det gjorde ju såklart ont   

Men just nu är jag rätt upptagen eftersom att jag har fullt upp att kolla in de här bloggarna :)  Jennifers, paows, kissies, DeninasOlls och Dessies :)

Jupp det är de bloggar jag läser, ja men nu ska jag kolla in dem..

Kramisar Pauline på hal is <3

 
 
Jennifer spaniengirl Auregård

Jennifer spaniengirl Auregård

11 mars 2010 15:02

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA KLOCKREN HAL IS- PAULINE ! XD

http://booyah.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards