Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under oktober 2011

Av Pauline Johansson - 9 oktober 2011 14:27

Ska gå nu egentligen men bloggar snabbt! För vet inte hur mitt internet kommer funka hos pappa. Det strular alltid lite så, ja. Ska iaf dra ut snabbt med mamma och handla sen ska jag hem till pappa och om han låter mig blir det en kort utekväll! ungefär så kommer min dag se ut, haha puss!  

Av Pauline Johansson - 7 oktober 2011 16:12

Men tjeenare! Idag är jag på mycket bättre humör en vad jag var igår. Så det är ju tummen upp! Ska iaf bli nice middag sen tänkte jag dra ut. Hänga u kwoooow?  Ska försöka ta lite bilder så ni får se, men det är bara kanskeee! Puss

 

JUSTE VEM FAN HAR TAGIT FANNYS MOBIL, J*VLA CP'N SERIÖST!


Av Pauline Johansson - 6 oktober 2011 20:00

    

Av Pauline Johansson - 6 oktober 2011 19:00

Har så jävla tråkigt, är på kram humör men helt ensam i mitt rum.. Ruttet men aja! Imorgon är det iaf fredag och det vill säga mysmiddag men familjen och sen blir det utekväll! Fan vad jag älskar fredagar!   Ska iaf deppa ihop i mitt rum nu med mer facebook   Puss

 

Av Pauline Johansson - 6 oktober 2011 16:42

 

  


Av Pauline Johansson - 5 oktober 2011 14:23

Börjar bli lite höst deprimerad och är riktig trött på en viss person.. Så just nu vill jag bara ha sommar! Bajs på hösten.. Ska iaf ut en liten stund senare ikväll, träffa älsklingarna! Så nu ska jag sova! Puss   

     

Av Pauline Johansson - 2 oktober 2011 16:18

Hej på er! Min uppdatering har inte varit på topp alls nu.. Ganska tråkigt eftesom jag missar att skriva massa saker i min blogg. Bara hela veckan har det hänt saker varje dag. Det kommer inte bli så himmla mycket bloggande framöver heller. kanske något mer men aa. Måste dammsuga mitt rum nu och sen ta med mig mina saker och flytta tillbaka till min mamma i en vecka. Puss    

 

ps. Kolla vad bloggplatsen skrev på sin hemsida, haha äntligen kan jag kanske börja blogga från moilen påriktigt. Nu när appen kommer blir det nog mycket lättare också! 

Då blir det automatiskt mer uppdatering. och det gillar ni ju? Blogg.se har ju precis släppt sin nya blogg.se app.

  Blogg.se's app ---->

 

Ovido - Quiz & Flashcards