Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Det spelar ingen roll för jag har redan bestämmt mig..

Av Pauline Johansson - 9 december 2011 22:19

Åhh gud vilken misslyckad fredag  Åkte till unkan och mötte upp mina bebes och så chillade vi där ett tag, Vid åtta ringde pappa mig och frågade om jag ville få skjuts hem. Det är ju demostrationen i salem idag också så när han frågade om vi skulle titta på idolfinalen och ha fredags mys hemma sa jag ockej men ångrade mig jävligt snabbt när jag kom hem efetersom att tv:n knasade och vi inte fick igång den förns kl 9.. Och nu ligger alla hemma och sover medans mina finisar till vänner sitter och har skit roligt! BAJS.. Sen fick jag veta en bra nyhet också men allt han säger här bullshit också så jag vet inte vad jag ska tro. Men jag vet ändå redan vad jag borde göra så det spelar ingen roll vad han än säger.. Så min kväll är ganska förstörd om man säger så. Skit också. Puss och kram. Uppdaterar imorgon efter träningen! God natt (?)

  
Bilden är från igår.. Då jag va på bättre humör. Hehe possposs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards