Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

Panik.

Av Pauline Johansson - 23 december 2011 10:29

Ååååhhhh.. Påriktigt. Igår fick pappa och Linda för sig att vi skulle åka till Åkerberga och sova. Såå tråkigt finns ingenting att göra.. Jag skulle egentligen rida nu men hade jätteont i halsen när jag vaknade, vill inte bli sjuk nu ju.. Så det blev ingen riding heller. Jag ville ju gå ut igår kväll, men nej då skulle vi åka hit.. Hörde iaf att mina brudar hade roligt! Jaja får väll gå ut nästa vecka istället (?) Hahahaha och Jennifer fick nog årets största fläskläpp! Hon la ut en bild på Facebook, och Gud vad jag garvade! Förlåt Jennifer hjärtat du har nog jätteont <3 Sen va Jennifer lite små sur på mig först, men tror hon har ändrat sig! Hihi poss po daj! <3 suuuuuuuuuck.. Förlåt för det sämsta inlägget på länge. Har lixom inget att göra. Har tagit Deninas iPad utan att hon vet om det, är ensam i huset just nu så tror inte hon märker (a) ååh vill åka hem nu, måste packa mina saker, åka hem till mamma, lämna mina saker, göra mig iordning så jag kan åka hem till storebror som fyller år. Har mycket att göra idag. Mycket förberedelser till imorgon också. Feta släkten kommer hem imorgon, jul hemma hos oss som vanligt.Och eftersom jag bloggar från Ipaden kan jag inte lägga upp bilder eller musik heller.. Tråkigt inlägg.

 
 
Jennifer anka

Jennifer anka

23 december 2011 11:22

Men jag kan seriöst aldrig bli sur på dig, för du är så jävla söt och jag älskar dig så mycket. Först va det bara allmänt pinsamt, trodde helt seriöst att jag skulle dö, men sen blev jag nästan sur på mig själv för att jag inte fattade att det bara var en fin grej du gjorde för mig. Tack hjärtat! Min andra halva, är så glad för din skull! Du förtjänar verkligen dethär! Jul hos pawo, untz untz untzzzzz. Hihi puss på dig med min fetish läppish huehuehue!

http://golanjenni.bloggplatsen.se

Pauline Johansson

23 december 2011 14:17

Älskar dig du är så bäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards