Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Jag har inget liv.

Av Pauline Johansson - 3 januari 2012 22:21

 

Gillar du någon just nu: Älskar.

Tror du han/hon gillar dig: I hope so.
Har du någon gång gjort något du ångrar: Ja, nu så här efteråt men det känndes rätt då. 
Tror du på kärlek vi första ögonkastet: Ja.
Har du några syskon, isf hur gammla:
Har 2, 21 och 13.
Säg tre personen du verkligen litar på:
Jennifer, Golan & Sebastian
När var senaste gången du grät:
Igår.
Vad sa du i ditt senaste telefonsamtal:
Oj, typ, varedu jag ser inte dig är här nu.
Har du bra relation med dina föräldrar:
Ja
Är du omtyckt i din skola:
Har ingenaning men hoppas det!
Har du vart otrogen någon gång:
NEJ
Har någon vart otrogen mot dig:Ja..
Skulle du kunna dö för någon annan:
JA, flera stycken!  
Röker eller snusar du:
Nope
Gillar du ditt utseende: Ja, men har vissa dagar jag vill se helt annorlunda ut..
Om du fick ändra hur du såg ut, vad skulle du då göra:

Hur många har du pussat:
Pussat? Ganska många.
Vill du skaffa barn när du blir stor:
Ja, typ 2-3  

Vill du gifta dig när du blir stor: Yes
Är du duktig i skolan:
Det tycker jag!
Går du efter utseendet:
Det är utseendet som får en att stanna till, men det är insidan som får en att stanna kvar.
Har du sagt "jag älskar dig" för skoj skull till någon?
Nej, usch vad elakt.
Är du feg eller modig när det kommer till kärlek:
Jag är ganska feg.
Hur mycket väger du: 53kg..
Hur lång är du:177cm
Vad vill du bli när du blir stor: Ridande polis
Tror du folk pratar bakom din rygg:
Jag vet.
Din sämsta egenskap:
Är ganska långsinnt..
Har du somnat gråtandes till sömns:
Ja, flera gånger..
Slagit en kille på käften:
Nej men har varit nära.
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer, men oftast "Heei" eller " Aa hallå"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards