Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

FRÅGESTUND

Av Pauline Johansson - 7 januari 2012 11:00

 

 
 
Ingen bild

Olivia

7 januari 2012 12:36

Vad har du för hårfärg natuligt?
Älskar färgen du har nu! Färgar du det själv hemma? :)

 
Golan :D

Golan :D

7 januari 2012 14:24

Vem är din förebild?
Vart vill du bo när du blir äldre?
Visst är jag och Jennifer bäst?
Vet inte vad jag ska fråga mer , men älskar dig ! :D

http://www.golanjenni.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

8 januari 2012 11:54

Vad betyder dina vänner för dig?

 
Ingen bild

Moa

8 januari 2012 12:47

Hur gammal är din pojkvän?
Vad är de bästa du vet?
Hur många förhållanden har du haft?
Favorithäst?
Hur många läsare har du ungefär varje dag?
Hur eller varför började du blogga?
Hur länge har du bloggat?
Oskuld?
Bästa vän?
Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö?
Det bästa med ditt liv?
Det sämsta med ditt liv?
Är du nöjd med ditt utseende?
Dämmer du folk efter utseende?
Det första du kolla på hos en kille?
Tre saker du tänker på just nu?

Bra blogg :)

 
Natalie

Natalie

8 januari 2012 14:26

Säg något riktigt dåligt du har gjort?
Gillar du din skola?
Jätte smal eller tjock?
Taylor lauther eller edward i twilight?
Vågar du säga ifårn om någon säger något dåligt om dig?
Om du inte är oskuld när förlorade du den då?
Favorit blogg?

http://amandaonatalie.blogg.se

 
Ingen bild

.

8 januari 2012 20:21

vilka bloggar läser du?
hur är en bra blogg?

 
Ingen bild

Ida

8 januari 2012 20:24

de sämsta med dig själv?
de bästa med dig sjäälv?
något du ångrar?
de bästa med 2011?
vem står dig närmast?
tio sanningar opm dig själv?
spelar du någon sport?
det värsta som hänt dig?
det bästa som hänt dig?
berätta lite om din familj :)

 
MariaW

MariaW

8 januari 2012 21:46

Vad tänker du gå för linje på gymnasiet?
Har du några/något mål med din blogg?
Puss! <3

http://www.mariaweiss.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards