Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Svaren från frågestunden!

Av Pauline Johansson - 10 januari 2012 15:30

Olivia: Vad har du för hårfärg natruligt? Älskar färgen du har nu! Färgar du det själv hemma?

Jag är blond natuligt, Lite mer åt det mörkblonda hållet. Tack! Nej det gör jag inte.

Golan : Vem är din förebild?
Jag vet faktiskt inte längre. I femman va det mamma och Zlata haha.. Nu har jag ingenaning.

Vart vill du bo när du blir äldre?

Vill bo inne i stan, helst.

Visst är jag och Jennifer bäst?

Ni är bättre än bäst!  

Vet inte vad jag ska fråga mer, men älskar dig! :D

Älskar dig också!


Anonym: Vad betyder dina vänner för dig?

Mina vänner är mitt ALLT, går inte att beskriva, sen har man så klart vänner som man är närmare och utan dem är jag inte jag. Älskar er  


Moa: Hur gammal är din pojkvän?

16

Vad är det bästa du vet?

Att vara med mina nära och kära & rida/vara i stallet

Hur många förhållanden har du haft?

Det här är väll mitt första riktiga

Favorithäst?

Min bebis Bikke!

Hur många läsare har du ungefär varje dag?

Inte alls många, precis över hundra.

Hur eller varför började du blogga?

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur eller varför x)

Hur länge har du bloggat?

2 år på den här bloggen.

Oskuld?

Nej

Bästa vän?

Jennifer

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?

Vill inte bo hemma, ska vara på godväg i min utbildning.

Tre saker du skulle ha med dig till en öde ö?

Flera liter vatten(!),en tändare och en vän 

Det bästa med ditt liv?

Alla mina fina vänner och min familj såklart!

Det sämsta med ditt liv?

Att jag måste flytta varannan vecka, men varför ens klaga haha hälften av alla barn i Sverige gör ju nästan det.

Är du nöjd med ditt utseende?

Ja det är jag

Dömmer du folk efter utseende?

Nej, vääääääääldigt sällan!

Det första du kollar på hos en kille?

Ögonen, händerna det är basic

Tre saker du tänker på just nu?


Bra blogg :)

Tack! :)


Natalie: Säg något riktigt dåligt du har gjort?

Jag föll för grupptryck (FÖRUT) så en period i lågstadiet spolade jag ner min lärares sko i toaletten och hon fortsatte att använda dom som ingenting eftersom hon inte visste, men sen "skvallrade" en kille i min klass. Ni kan ju tänka er vad som hände efter..

Gillar du din skola?

Ja och nej

Jättesmal eller tjock?

Tjock.

Taylor Lauther eller Edward i Twilight?

Taylor lätt!

Vågar du säga ifrån om någon säger något dålig om dig?

Om jag gör! Känns som om det var det ända jag gjorde innan jul haha.. 

Om du inte är oskuld när förlorade du den då?

Inte så länge sen.

Favorit blogg?

www.desireenilsson.se


Anonym: Vilka bloggar läser du? Hur är en bra blogg?

Jag läser Kissies, Dessies, Imvicky och några andra mindre bloggar! Enligt mig ska en blogg variera i sitt skrivande, ha mycket bilder, och skriva om olika saker då menar jag att man kanske inte bara ska skriva om sin vardag hela tiden.


Ida: Det sämsta med dig själv?

Jag kan göra små saker väldigt stora..

Det bästa med dig själv?

Jag är alltid mig själv och jag ljuger nästan aldrig! Hatar oärliga personer..

Något du ångrar?

Nej ångrar bara det jag inte har gjort.

Det bästa med 2011?

Nästan allt var bra, fick lära mig väldigt mycket.

Vem står dig närmast?

Av mina vänner? Golan och Jennifer

10 sanningar om dig själv?

 Jag är rädd för att vara ensam hemma

 Jag luktar alltid på mina saker

 Jag äskar snygga bilar! Bilar överhuvudtaget

 Jag är väldigt kännslig som person

 Jag ÄLSKAR rosa och blått!

 Jag tycker oftast smärta är skönt

 Jag är jätterädd för gäddor  

 Jag är bra på att hålla reda på var mina saker är!

 Jag tycker inte om snö

 Jag tycker julen är överskattad men det är en mysig tid på året

Spelar du någon sport?

Jag rider.

Det västa som har hänt dig?

Mina föräldrar skillde sig.

Det bästa som har hänt dig?

Jag vet inte så mycket bra som har hänt!

Berätta lite om din familj? :)

Finns så mycket att säga. har två skyskon som är 13 och 21år. Min mamma är lärare och min pappa har en egen målarfirma. Jag har massa morbröder/farbröder och mostrar/fastrar. Jag har 23 kusiner (tror jag om jag har räcknat rätt) och ja det får räcka haha..


Maria W: Vad tänker du gå för linje på gymnasiet?

Tänker gå samhäller beteende :)

Har du några/något mål med din blogg?

Nej faktiskt inte

Puss! <3

Puss! <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards