Pauline Johansson ❀

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Fyfan vilken pinsam person!

Av Pauline Johansson - 21 april 2012 18:24


   

SVAR: Det är väldigt bra att du vågar stå för vem du är! Och vem fan är du som säger att jag härmar folk? Jackan finns i affärer att köpa och om jag vill ha den köper jag den, svårt? Ja, jag hade lagt upp en annan modell och det var den jag hade tänk köpa mig från början men den va inte som jag hade tänkt mig så därför valde jag den andra moddellen, Jofama by Keza 3 gumman. Sånna här onödiga kommentarer om att man härmar folk och att man inte har en egen stil kan jag bli riktigt irrterad på! Du kanske bara är rädd att den ska vara mycket snyggare på mig? För det kommer den. Och jag är 99% säker på vem so har skrivit kommentaren. Och du, snälla mogna upp för varför skulle jag vilja se ut som dig? BTW så är stilen är från början Kenzas, så snälla sluta upp.

 
 
Frida

Frida

21 april 2012 19:53

Omogna männinskor som inte har ett liv bara! <3

http://Frigas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

fri-som-en-fagel

21 april 2012 20:32

Två äpplen satt i ett träd, det ena äpplet föll, det andra sa moget! Bry dig inte, tummen upp för din blogg!:)

 
Emelie Lindholm

Emelie Lindholm

21 april 2012 20:48

Hej pauline johansson eller vad nu du heter. din blogg är jättefin. Jag gillar din blogg. Kram på dig pauline.

http://terese001.bloggplatsen.se

 
Mikael

Mikael

21 april 2012 22:53

Hej! Bry dig inte om vad sånna människor skriver/säger de har seriöst så dålig självkänsla att de ska sitta och trycka ner andra. Vet ju själv hur det är. Liksom har fått endel kritiska kommentarer både på Facebook och på min blogg men jag har lärt mig att sådanna människor inte är kloka. Seriöst blir så sjukt provocerad av folk som skriver sådanna kommentarer till folk. Jag håller helt med dig. Liksom poängen med att folk gör kläder är ju för att man ska använda dem. Jättebra blogg du har och bry dig inte om vad sådanna människor säger! Kolla gärna min blogg och lämna gärna en kommentar.

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

 
Mikael

Mikael

21 april 2012 23:11

Hej igen! Jag glömmde ju och fråga om jag får länka din blogg på min blogg? För din blogg är verkligen sjukt bra. Dessutom så känner jag verkligen igen mig. Det är liksom så konstigt. För jag hörde någonstans så var det en person som sa en så bra sak. En känd bloggfare får kanske 100 kommmentarer 850 av dem är bra kommentarer och resten av kommentarerna är elaka. Varför är det då ofats de elaka kommentarerna som vi bloggare eller bloggerskor tar till oss? Jag får ju jättesnälla kommentarer på min blogg men jag får också sjukt elaka kommentarer och det är så jobbigt. Jag vill ju bara göra folk glada med mitt skrivande och att folk ska veta vem jag är, jag vill ju inte bli nedtryck varje gång jag försöker hjälpa folk eller vill vara mig själv. Men kom ihåg att det är alltid de som är sig själva som är modigast och de är ju den lilla färgklicken i den gråga vardagen. Men som jag skrev sjukt bra blogg.

http://www.swedenmikael.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

22 april 2012 01:41

Äsch.. Kör ditt rejs och blunda för sånt där trams:) Lägg ut och ha på dig de du vill:) Kommer alltid finnas människor som har lika utan att man vet om det:)
Ha de gott!

http://primula.bloggplatsen.se

 
Elsa

Elsa

22 april 2012 07:57

Bry dig inte han\hon är säkert bara avdvensjuk =)

http://karstabloggen.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

22 april 2012 11:43

Tråkigt med såna personer, då är vi härmapor allihopa för vi köper alla kläder i samma affärer. :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Hippieflickan

Hippieflickan

22 april 2012 17:48

Håller med dig om att det var en onödig kommentar. Förstår inte människor som håller på att kommentera negativt i andras bloggar. Stå på dig. :) Ha en bra dag!

http://hippieflickan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:50

Efter att ha velat fram och tillbaka om jag ska byta bloggportal eller inte så har jag äntligen bestämt mig! Nu har jag flyttat hela den här bloggen över till nattstad.se!  Alla arkiv, gamla, bilder osv finns på den nya vilket är grymt! Hoppas ni hän...

-

Av Pauline Johansson - 28 november 2012 10:37

Kod för att importera min blogg till Nattstad:2287391207

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 17:40


Vilket underbart väder det har varit i Stockholm idag! Bara underbart solsken! Fast nej  Har bara varit kallt, mörkt och regnigt hela dagen.. Så tänkte att jag skulle dra till gymmet om ett litet tag för ett härligt spinning pass. Så jag glömmer v...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 14:52

Den här snubben alltså.. Alla covers han gör är helt otroliga!   ...

Av Pauline Johansson - 27 november 2012 13:19


Då kör vi på ett länkbyte då! Jag tycker att ni verkligen borde titta in Marias blogg! Vi gick hela grundskolan tillsammans, super söt tjej! Hennes blogg är dessutom en av de vå bloggarna jag läser själv! Klicka på bilen för att komma dit!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards