Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline Johansson - 23 november 2010 19:50


 


    

Av Pauline Johansson - 23 november 2010 10:44

Hej! Jag vaknade precis och hade över 38 graders feber, åå det här suger j*vla bajskorv! Jag måste bli frisk till på söndag.. Hur kul är det att resa med feber, hosta och huvudvärk? Har jag berättat det föresten.. JAg mormor denina och rebecca ska till london för att shoppa i tre dagar, och man vill ju inte vara sjuk då har jag rätt? Nej men jag har iallafall laddat upp för min sjukling-dag, eller ja mamma har.

  

Hoppas ni mår bra, bättre en jag och ha en bra dag, bättre en min..  


  

Av Pauline Johansson - 22 november 2010 16:01

Hej, måste skärpa mig och skriva fler inlägg per dag minst två eller? Det blir lagom.

okej saker som har hänt mig idag:

Jag har blivit sjuk, och ska troligt vis stanna hemma imorgon från skolan.

Varit slö och kännt mig skit svag, sprängande huvudvärk men har tagit en alvedon och hoppas p att det ska bli bättre    Inte jätte positivt eller hur, menmen..


Om en stund så kommer mammas två arbetskollegor på middag. trevligt  

Vi ska äta en gos gnoccigratäng (stavas) mums!  Så vad ska jag berätta mer?

Nja det blir bra,


  

Av Pauline Johansson - 21 november 2010 20:11


     

Av Pauline Johansson - 20 november 2010 20:13

Visst e han grym!?

Men har ni hört att han hotas att lämna idol? Japp och det är sant  


— Helgen innan kärlekstemat i ”Idol” var jag i Helsingborg, då rökte jag hasch, säger Jay till Nöjesbladet.

— Jag var ute och var berusad. Då träffade jag människor jag kände sedan innan som inte är bra människor. Då blev det att jag rökte hasch.


Finns även en video men man hör jätte dåligt..

 http://www.youtube.com/watch?v=ZSwLp37KTYM&feature=BF&list=QL&index=1


  

Av Pauline Johansson - 18 november 2010 15:22

Hej, idag har jag inte gjort så mycket, ingenting faktist eller ja jag har ju varit i skolan. Jennifer va där idag, wihoo   Men jag ska iaf åka iväg till stallet och rida lite.. Ska bli kul, hihi, aja puss


  

Av Pauline Johansson - 16 november 2010 07:34

God morgon! Är på bra humör idag. Det är min favorit dag, för att den är kort och har de bästa lektionerna  Just nu väntar jag på ett medelande från jennifer så jag kan gå ut och möta upp henne.. Det är mycket kuligare om har sällskap till skolan, man plir så mycket piggare på en gång. Men så är det ju för mig (a) Här    kommer          mitt    schema          för
         idag,      hihi.

  

Väldigt kort,


  

Av Pauline Johansson - 15 november 2010 16:59

Hej, jag kom hem och åkte nästan direkt till frisören, klippte mig idag   Hon lyssnade iaf på mig (A) men till min rubrik.. Äntligen har mitt skal kommit ! Jag som väntat sex veckor vad har intenet beställningar imot mig egentligen? Men det var as fint tycker jag, jag har ingen aning om vad ni tycker så komentera gärna   

Fint va?


  

Ovido - Quiz & Flashcards