Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2010

Av Pauline Johansson - 5 november 2010 21:49

det här är verkligen inte okej, uppdatereingen asso.. Sorry. Men tänkte typ att jag ska berätta vad jag gjort under höstlovet lite lagom kort.


Onsdag: Började jag klantingt nog att spela the sims, jag vet..   

Igår: Var jag mamma och denina med nardo som är med som barn idan (nardo/leonardo är min kusin)  spännande var det har bilder men inget jag orkar, oups, lägga ut nu..

Idag: Så var jag och badade red oxå men det gick inte jätte bra trökt och en tjurig häst! nej inge bra... Kollat idol och lite måns möller   

Imorgon: lördag måste åka hemifrån någon gång innan åtta, nina ska ha sin första karate tävling. Sen ska vi äta på en resturang på södermalm som heter Kopangan men moster och kusin.


japp så så är det.. Usch måste sova.. svin trött och ska upp tidigt.


JENNIFER DU ÄR SÅ J*VLA KLANTIG, HAHA   

Av Pauline Johansson - 3 november 2010 10:23

god morgon, ingen uppdatering igår. Fullt upp hela dagen. Jag och nina åt lunch med pappa sen när vi kom hem spökade det hemma (PÅ RIKTIGT!) så vi ringde Vanessa. Senare runt  halv sex kommer vanessa till baka med hennes familj och vi äter middag. Det var ungefär gårdagen. Men nu väntar haf på att nina ska ta fram alla the sims skivorna haha :)

Av Pauline Johansson - 1 november 2010 13:21

hör är våra fina/retardo bullar :)

 
Av Pauline Johansson - 1 november 2010 12:41

Hej, just nu jäser mina bullar så jag passar på att blogga när jennnifer kavlar ut sin deg hihi, det var lite kaos i början men det blev bra, som alltid? haha, ska snart ägga bullarna.. Jag bakar vaniljbullar och jennifer bakar kanelbullar *yummi* ska bli nice lägger ut en bild när de är klara   Nu ska hjälpa jennifer, haha min retardo bagare  Lave ya ! pussar och kramar från pauline som en på ett gått humör! Avslutar vi inlägget med en bra låt.. (ingen låt jag brukar lyssna på men varsågod!)

GRYM ELLER HUR FJORTIS DUNK TYP, INTE MIN SMAK EGENTLIGEN, BUSIGT  

Av Pauline Johansson - 1 november 2010 10:58

såja, är på väg hem till Jennifer nu (: skoj vi ska baka kakor. Naej vi ska baka bullar ;) haha

 
Ovido - Quiz & Flashcards