Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under november 2011

Av Pauline Johansson - 17 november 2011 16:34

Gud vad jag saknar det här! Ta mig tillbaka, vill bara dit. Till alla trevliga människor, fina stränder och god mat. Thailand 

         

 

Av Pauline Johansson - 17 november 2011 08:50

God Morgon!   

 

hade sovmorgon idag så börjar fem över nio, hähäh skönt! Men ser inte fram emot att gå dit faktiskt. Har haft dans på idrotten i typ två veckor nu och idag är det uppvisning med sin grupp. Och det är just det. Våran grupp har haft jääääävligt svårt att samarbeta och har ingen dans. Lite jobbigt att för att få godkännt måste man dansa två minuter och vi har inte ens 10 sekunder! Så ja, igår blev jag ganska sur på våran idrottslärare han är våran metor också av en anleding men iaf. Han tog iaf åt sig av det jag sa. Men nu måste jag skynda mig iväg till skolan! Slutar halv fem idag också, baaajs  Puss!

 

Av Pauline Johansson - 16 november 2011 19:08

Tjenaaa! Hur har eran dag varit? Min har varit ganska bra faktiskt  Gick hem efter skolan och chillade lite, sen runt halv sex kom Jennifer hit en snabbis bara hon skulle hämta en kofta som hon hade glömmt här hos mig. Sen drog hon till sin dans och jag åt middag med mamma och Denina. Jaa och precis som alltid gjorde jag mig i ordning.. Haha vet inte blir så? Måste sminka mig eller något när jag har tråkigt. Får lixom panik, när man tröttnat på datorn eller tv:n. Och orkar inte gå ut heller så hähäh aa.. och nu sitter jag här igen. Tuuungt. Nej men seriööt har inget liv längre. Tänkte lägga upp en bildbomb med egopics iaf, hihih.

           


Av Pauline Johansson - 14 november 2011 21:34

Mår lite bättre nu, min dag har varit helt kaos. Men börjar vänja mig vid det nu.. Har iaf inte gjort något speciellt, Emelie undrade om jag ville komma ut men hade ingen lust. Satt och lyssnade på lite backstreet boys (a) haha, och försökt att pigga till, sminkade mig. Hade tråkigt, så då brukar jag faktiskt fixa mig. Älskar att göra mig iordning. Ska lixom sova ska ingenstan.. Men kommer på andra tankar. Slutade med att jag såg ut så här. Jag vet, inte blev helt OK. Man ser nästan att jag har varit ledsen eller hur? Skit samma, ska försöka uppdatera lite då och då. Men vi får se, ska göra så gott jag kan.

   

Den här låten är jättegammal men det stämmer in på flera håll i mitt liv just nu. Massa olika personer osv.

Av Pauline Johansson - 14 november 2011 16:23

Bloggade ingenting förra veckan, var hos pappa så har inte haft något internet förutom min mobil. Har ingen lust att blogga heller så skriver senare. Eller jag vet inte om jag vill, eller orkar. Skit samma.

__________________________________________________________________________________________

 

Av Pauline Johansson - 6 november 2011 14:28

 

Har inget att skriva om.. Min dag går riktigt segt, jag borde göra massa saker men jag orkar inte. 


Av Pauline Johansson - 5 november 2011 16:22

Suck.. Gick och la mig jättesent inatt så vackande klockan 2! Okej det händer aldrig mig.. Och nu har jag ångest över att klockan redan är halv fem. hela dagen har gått och jag har inte gjort ett skit. Ångeeeest! Men men, jag och mamma skulle på bio men nu vet jag inte längre. hehe, ska iaf tagga upp till centrum och köpa något gott  Är sugen på typ mango, haha wieerd men aja mago är ju bästa som finns!  

Jag just nu..

Av Pauline Johansson - 4 november 2011 17:35

Tjenareee! Kom precis hem efter att ha varit i stan hela dagen med mami. Började att leta upp jackan jag hade hittat. Och vi hittade den Fast fick inte med mig färgen hem som jag hade tänkt, den svarta va slut men blev najjs ändå!  Sen fick jag med mig en kofta och ett par skor också, hihi. Ska äta middag med mamma ikväll sen ska jag träffa mina b-rudar. Det blir väll som vanligt att dra till unkan, tråååkigt men hoppas det är lite roligt folk där iaf! Annars kanske jag drar hem innan. Mamma är ju ensam så kan kanske hålla henne sällskap? Får se.. Puss

 

Den nya koftan, från ZARA, sen ser man jackan också i bakrunden  

Ovido - Quiz & Flashcards