Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under maj 2011

Av Pauline Johansson - 28 maj 2011 16:52

Hej på er! Har inte uppdaterat idag eller igår (?) Men tänkte iaf visa shoppingen från idag. Hihi  Vad tycker ni? Hiss eller diss?

  En svart stickad tröja     Virkade bekini trosor    

  Vita fjäderörhängen   En pray som man har i skon  Och mina nya skor, hihi love   

Av Pauline Johansson - 26 maj 2011 15:00

Hej!

Hemma igen vi fick sluta en timme tidigare idag! Var jättetrött idag igen (?) Komknappt upp ur sängen imorse, och det är inte speciellt ofta.. Men dagen har iaf varit nice, man märker att det inte är så lång tid kvar i skolan nu, vi har börjat att lämna in engelska och tyska böcker osv osv..   Väldigt nice! Så imorgon är väll den sista dagen med "riktiga" lektioner inte för jag tror vi kommer börja på något nytt eftersom betygen sätts imorgon! Wihoo   Vet redan hur dom kommer se ut på ett ungefär, och dom är helt OK! Det var ungefär det jag trodde också, sen ska det bli kul att se om jag har förbättrat/försämrat mig sen julas! Hihi spännande   



Läste precis kissies blogg och läste hennes inlägg där hon skrev om uppdrag granskning som har gjort ett pogram om skönhetsoprationer/injektioner. Så jag kollade svt play, och shit, stackarna det blev fel för (?) Rätt hämskt faktist och sen visade dem lite blider på näsor och sånt som gått fel. Usch säger jag bara! Ni kan kolla på avsnittet HÄR.

Av Pauline Johansson - 25 maj 2011 17:48



 

    

:O

Av Pauline Johansson - 25 maj 2011 14:55

Hej nu är jag hemma igen! Och allt har gått bra har bara varit ovanligt trött idag? Har nog ingen anledning. Men kl fyra så ska jag och denina till tvättstugan och tvätta lite. Jippi, eller inte.. Men det måste göras i vilket fall som helst (?) Hehe, och vet ni vad?! Den super fina stegen jag och nina gjorde till studsmattan var trasig när vi åkte förbi huset och kollade igår!   Någon riktigt fet människa måste klivit på den.. Den var av på mitten kolla själva  

 

Av Pauline Johansson - 24 maj 2011 14:34

ChaCha!  

Nu är jag hemma igen! Det blev en väldig kort dag för min del! Skit skönt började 09.15 och slutade 13.35   Så nu sitter jag hemma och slappar.


Hihi, men när jag satt och väntade på bussen imorse (har ingen aning om jag är seg, men jag märkte det iaf i morse) såg jag en info-knapp på sidan? Och kunde inte låta bli att trycka på den (a) Och då märkte jag en "skylt" ni vet sånna som finns vid tågstationer, sånna när det står vart tåget går och om hur många minuter den kommer. Sånna har dom börjat sätt upp, kolla bilden jag tog.

 

Av Pauline Johansson - 24 maj 2011 07:52

Hej på er!


Har sovmorgon idag en timme men ändå! SKit skönt skulle vara på bussen på väg till skolan nu, eller nä nina kom upp igen från busstationen för att bussen inte hade någon ström och att motorn hade slocknat.. Otur kan man väll kalla det. Pappa skjutsar henne nu iaf. Men jag har sovmorgon eftersom att min idrottslektion är inställd   Tråkigt men skönt, ska bli så nice att det snart är skolavslutning och lov! Hihi, kommer göra så mycket kul den här sommaren, avslutning-Turkiet-Thailand (Asien)-Deninafyller13år-Sälen--> sen får vi se! Haha hela sommaren är typ redan bokad. UUuuu   Men nu ska jag fixa det sista sen blir det bara slappa resten av tiden, ska typ dra mig ner till centrum om 35 minuter, puss!

Av Pauline Johansson - 23 maj 2011 16:33

Hej hej! Blir ett snabbt inlägg för att inte låta er bli utan uppdatering! Så nu ska vi iväg till heron och hämta våra biljetter. Vi ska käka och kolla på bio så det blir nice! Höhö, så jag uppdaterar igen när jag kommer hem. Vi ska se --->

 

Ovido - Quiz & Flashcards