Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline Johansson - 16 januari 2011 11:31

Hej alla! Sitter nu och tar det lungt vid datorn. Jag väntar på att de andra ska bli klara så vi kan åka iväg till skärhoolmen och ssen vidare till outlooken i barkarby. Idag fyller jag år och de sjöng för migt i morse. De kom in med en tårta och lite presenter! Jätte tack, uppskattas verkligen! Här är nästan alla presenter jag har fått. Min klocka från Jetset och mina shepherd tofflor är inte med på bilden tyvärr.

sorry  för min dåliga uppdatering de senaste dagarna men det har varit ganska fullt upp! 

  

Av Pauline Johansson - 15 januari 2011 14:27

Hej. Idag så ska jag bli firad. Så kommer inte att uppdatera så mycket idag. Men jag har iaf varit och piercat navlen idag! Jag hsr tyvärr ingen video eftersom att ingen fick följa men in i piercing-"båset". Men det gick bra och jag är supernöjd!! Vi var också på hööks och köpte en ridväst. (en sån som skyddar om något skulle hända t.ex ramla av eller bli sparkad). Så min dag har börjat jätte bra! Så puss så+ länge och så hörs vi senare!

  

Av Pauline Johansson - 14 januari 2011 20:38

Lite smått irriterad just nu eftersom att jag inte fick pierca mig på blue fox! För att jag inte var femton osv. Även fast jag hade mamma där!? Aja. Så istället har jag bokat tid hos en annan salong (Lenasstudio). Så i morgon klockat tolv har jag tid. Jahapp så då vet ni att jag laddar upp en video imorgon istället. Puss

  

Av Pauline Johansson - 13 januari 2011 20:45

Tänkte bara lägga ut min önskelista eftersom att cvx (?) Hade kommenterat att h*n ville se den så ja, varför inte?

     

Av Pauline Johansson - 13 januari 2011 20:37

Hej. Har bloggat dåligt idag kanske för att jag inte haft tillgång till dator eller vad tror ni? Men iaf Idag har jag fixat min utväxt (slingat) + att jag har sligat hela håret till en annan nyans av blont. Känns lite ovant fortfarande utan min utväxt men det känns mycket bättre nu  Sen har jag varit i stallet också. Ridigt har jag också gjort, hihi! Mer än det här har jag inte att bäretta men imorgon så (!!). Glöm inte kolla in senare på kvällen, typ runt 7-8 tiden. Då så    Men här är iaf en bild på mitt "nya hår"..

    

Av Pauline Johansson - 12 januari 2011 21:03

Det här blir nog mitt sista inlägg idag. Men tänkte berätta att jag har ett nytt puder hemma nu hihi  Jupp men det var der tror jag. Men god natt så uppdaterar jag imorgon igen!

  

Av Pauline Johansson - 12 januari 2011 15:25

Har precis gjort klar min önskelista lite sent kanke men skit samma det är kul för mig med att se allt jag önskar mig samlat. Men "jag har redan fått min huvud-present" om man kan säga så. Det var btw det som stod 1. på min lista    Och det kommer ni få veta på fredag. Iaf så vet jag inte om jag ska lägga ut min önskelista jag kanske ska spara det? Eller..? Usch jag längtar ortoligt mycket till helgen (fredag efter middag osv --->. Den här helgen är "min" helg    Man kan säga att jag "smyckas" med min present på fredag firar mig på lördagen och fyller år på söndag! Nice, huu?


Av Pauline Johansson - 12 januari 2011 12:16

Hej! Är hemma nu, har en rast som är 1 timme lång. SÅ jag gick hem. Och eftersom jag och Jennifer inte har samma rast på lunchen så gör det inte heller saken bättre.. Menmen nu sitter jag här och pratar med mamma faktist ska klippa mig imorgon och slkinga utväxten blond migen. Hehe    Men vad gör ni när ni har håltimme/lång rast? Går ni hem och sover/sätter på datorn eller stannar du i skolan? Nu vet ni iaf hur jag gör. Men skriver puss så länge och skriver ett till inlägg när jag kommer hem.

  

Ovido - Quiz & Flashcards