Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2011

Av Pauline Johansson - 9 januari 2011 13:20

Tjena! kollade på bilder från förra året på mig själv.. Men gud asså, tur att man förendras? Jag hittgade en bild i från 6 februari (jag hittade ingen bild som var närmare dagens datum). Men det blir bra ändå, right? Iaf kolla.

        

Av Pauline Johansson - 9 januari 2011 12:52

Hej! Just nu gör jag faktist ingenting.. Tråkigt men det är faktist väldigt skönt. Ligger i sängen bloggar med en varm choklad   Gott iaf. Vi funderar på om vi ska äta lunch i skärholmen, jag är riktigt sugen på sushi men vi mfår se. Bloggar mer, när jag kommit upp ur sägen och hazr fixat mig iordning kanske? Kan ju iof lägga ut en dagens outfitt. Det var ett tag sen nu, eller? Jo.. Men skit samma, see u.

    

Av Pauline Johansson - 8 januari 2011 13:57

Hellu, jag jämförde precis min statestik med januari 2010. Och wow! Det har verkligen bara gått uppför! fortsätt så!      Ni ser ju själva? klockan är 13:57 och det är redan över förra året. (den blåa grafen är för i år och den röda för 2010.

  

   

    


Av Pauline Johansson - 8 januari 2011 12:28

Hej. Sitter just nu och kolllar på reprisen av let's dance. Vi hade ju så fullt upp framför dansspelet hos kussen. Gud vad jag var varm. Haha, har föresten en video men jag vet inte om jag vi skämma ut mig så grovt?  Ska tänka på saken.  Ni kanske får se någea sekunder, ska kolla på videon igen. Menmen... Idag ska vi fira Vanessas 16 års dag. (Hon fyller den 11 januari på riktigt). Så dit ska vi nu i eftermiddag. Ehmm, japp så jag skriver ett till inlägg sen och kanske lägger upp videon? Haha vi får se

    

Av Pauline Johansson - 7 januari 2011 23:42

Hej inte förns nu har jag kommit hem (in genom dörren). Vi har stått minst en timme ute och försökt få ner all snö ifrån taket. Usch värsta snögubben när man kom in men inte mer med det. Hemma hos moster och kusin var det trevligt. Det var en god middag med räkor osv osv. Måste duscha btw. Min lill kusin har  fått något spel där man ska härma michel jackssons dansteg. Nästan som singstar fast man dansar med hela kroppen. Och nu står det och tjatar måste gå och göra sagas kattlåda, euuw..


En bild jag tog på snöberget vi bygde av allty skottande.

    

Av Pauline Johansson - 7 januari 2011 15:38

Hej! Sådär. Nu är jag fädig med garderoben. Det tog sin lilla tid men nu är jobbet färdigt. Fast nu har jag jue rummetsgolv kvar.. höhö.  Men det är inte så farligt. Här har ni iallfall en före och efter bild på min garderob   

Inte jättebra bilder men aja. avsluar inläget med en grym låt!

  

    

Av Pauline Johansson - 7 januari 2011 14:04

Cha Cha bloggen! Nej jag skojja. Har precis ätit frukost och har därför inget att göra nu. Eller jo. Jag kan ju rensa min garderob! Det behövs verkligen.. Men jag orkar inte kommer ta hela dagen och det blir lika stökigt igen i mina korgar   Men det måste jag ta tag i. Iaf innan skolan börjar igen för att annars kommer det aldrig att hinnas med.

Kl 17:00 börjar vi rulla i n mot moster. Där ska vi "samlas" och äta en god middag. Det blir nog jätte trevligt. I think   

Måste börja rensa annars kiommer jag ingen stans. Så puss så uppdaterar jag så fort jag är färdig med My closet   

  

Av Pauline Johansson - 6 januari 2011 16:32

Hej är hemma nu efter "vår lilla" dag med pappsen. det var trevligt. Vi åt en salladslunch och sen kollade vi inn ett par butiker och åkte sen vidare till en massa sportbutiker. Vi letade efter undserställ och nyas spjäxor till denina. Vi ska ju iväg 28 januari och å´ka lite lagg men iaf. Jag gjorde ett test på veckorevyns hemsida som hette hur bra kompis är du eller något sånt och tänkte visa mitt resultat. Det är 7 stycken frågor. Och om ni vill prova kan ni göra det HÄR.

Jag är nöjd med mitt resultat. Vad tycker ni? 

     

Ovido - Quiz & Flashcards