Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2012

Av Pauline Johansson - 25 januari 2012 14:31

Fyfan vilken rutten dag hittills.. Hade huvudvärk igen imorse.. Sen hoppade mitt knä typ urled när vi åkte skridskor så jag ramlade såklart.. Har så ont i mitt knä/ben så det finns inte! Sen har det bara varit tråkiga lektioner hela dagen! Nej tänker inte göra någonting innan maten, efter det har jag utvecklingssamtal också, greaaat! Jag och Golan idag  

 


Av Pauline Johansson - 24 januari 2012 22:41

Har inte sovit ända till nu har bara inte haft någon lust att uppdatera..


Sov iaf en timme tror jag när jag kom hem från skolan, hade sån huvudvärk men det känndes bättre när jag vaknade. Då hade jag istället lite feber så fick inte följa med till stallet. Fick stå hemma och laga mat istället. Menmen.. Efter maten va klockan runt kvart i nio. Träffade Golan och vi tog en liten promenad, först gick vi till unkan sen gick vi runt, på typ små vägar (a) HAHA GOLAN, VISST SJUNGER JAG FINT?

Ja ni skulle sätt.. Men puss och godnatt är jättetrött så ska sova!


Av Pauline Johansson - 24 januari 2012 14:43

Idag har det varit en rätt bra dag! Förutom att jag kännt mig lite febrig och haft jätte huvudvärk! Så när jag kom hem blev det ett stort glas CocaCola och en alvedon. Men innan jag gick hem följde jag med Ida och hämtade hennes lilla syster på dagis! Hihi Tindra är så j*vla söt man vill bara äta upp henne, Ida också för den delen!  Tänkte slagga någon timme nu, så uppdaterar igen när jag vaknar! Jag idag föresten..

 

Av Pauline Johansson - 23 januari 2012 23:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Pauline Johansson - 23 januari 2012 18:00

Har varit jätteseg sen jag kom hem har inte ens orkat uppdatera, hähäh.. Har typ halv sovit en timme, skönt! Och vaknade av att jag va jättehungrig, men som tur är är maten snart klar! Jag, Jennifer och Golan ska pallra oss iväg till unkan ikväll, hmm, vi har typ blivit "inbjudna" till något skummt, vet inte ens vad det är direkt men vi ska iaf dit varje måndag från och med idag! Spännande faktiskt. Vet inte hur länge jag blir borta heller men det lär ni mäsrka pusspuss!

En jättetrött jag alldelles nyss..

 

Av Pauline Johansson - 22 januari 2012 17:56

 

"vi kan inte göra allt, men om alla bara gjorde något"



Av Pauline Johansson - 22 januari 2012 17:26

Halloj! Min dag blev bara bättre och bättre sen, va ju rätt irriterad där imorse.. Hähä men nu ere bra iaf! Sitter och chattar med lite folk, hihi Golan asså jag orkar inte mer :'') Åkte iaf hem till mamma redan vid tre, sen dess har jag inte gjort så mycket, fick mina inloggningar för att söka gymnasium! Så har kollat lite där också. ååhh asså har beslutsångest PÅRIKIGT, men vet tieeep vad jag vill men ändå! Svårt det där assoooow.. Men ska ut om en stund, kanske blir ett till inlägg när jag kommer hem, will see, höhö puss!

 


Ovido - Quiz & Flashcards