Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under december 2010

Av Pauline Johansson - 27 december 2010 18:46

Hejsansvejsan! Är äntligen hemma, dagen började bra men inte som planerad. Vi skulle åka till skärholmen och lämna till baks klänningen men jag glömmde påsen med klänningen hemma så vi åkte till södertälje. Där hittade jag min tröja jag letade efter på BikBok! Så nu hänger den på garderoben. Love it   Det var så mycket folk och lååång kö inne på bikbok asså det märks att det var rea (Dock inte på mitt linne). Men samma sak jagh fick huvudvärk och min dag har varit så där sen dess. Men det börjar bli bättre. Ikväll så ska vi äta hummer btw! Ska bli lyxigt nej men asså hur ofta äter man hummer. Nästan aldrig ju? Puss !

  

  

Av Pauline Johansson - 27 december 2010 13:39

Hellu bitches! skojja, nej men god morgon! Jag har precis fixat mig iordning och sitter och väntar på att mamma ska komma förbi och plocka upp oss. Vi ska iväg och käka kinamat och lämna tillbaka en klänning jag köpte igår.. Men nu får ni en bild på min outfitt, jag slutar morgonens inlägg så tror jag. Hihi, puss   

   

  

Av Pauline Johansson - 26 december 2010 15:19

Hejsan alla coolingar! Sitter här (i min säng) och bara chillar lyssnar på musik kollar bloggar. Jag försöker chilla gärnet för ikväll blir det partyy! Nej skojja (eller gjorde jag?) vi ska fira min bror som fyllde 20 år den 23 december   Så det ska bli najs. Idag har jag iaf varit i skärholmen en snabbis vi skulle egentligen bara boka tid hos Euro Nail men det är klart att det blev mer en så, vad trodde vi lixom? Hihi köpte iaf en söt tröja på JC och en nyårsklänning men den var fööör låång (tyckte jag) så vi ska lämna tillbaka den imorgon. Busigt   Här är tröjan jag köpte.

  

Den ser lite konstig ut när den hänger så där men den är fin på. Menvisst är den fin?. Det kommer vara as snyggt på sommaren med ett par shorts. Kolla vad fin? Den är kortare fram så att om man stäcker sig ser man magen, höhöh  Jag tycker det är jättefint och ha även besällt hem en till sån tröja fasten inte samma "modell" och mönster. Vad tycker ni den här är den jag köpte idag? Vad tror ni, jag tror det kommer bli en hit hos mig i sommar!   Jag mår så bra när jag shoppar! Håller ni inte med mig?`

  

Av Pauline Johansson - 25 december 2010 19:50

Mina fina julklappar!

  

G-star raw kofta

tofflor

alla kuver är present kort + pengar

choklad

spa kväll!

Sockor

Uggs tyvär inte med på bild

Body lotion, shower gel och perfym (allt  är christina aguilera saker)

Och en massa mer orkar inte ta upp allt men jag tror jag fick med allt som finns på bilden iaf

  

Av Pauline Johansson - 25 december 2010 14:39

Hejdär! Det blev inte så mycket uppdatering igår udra varför lixom  Nej men allvarligt, var det bara jag som fick så sjukt mycket underbara presenter !? Så himla fint! Jag menar det och jag lägtar extra mycket efter en sak som jag tyvär inte fick igår men det gör inget jag fick det ju på pappaer   Är på ett väldigt gott humör idag och det ska ingen få förstöra! mihihi.. Pappa kommer och hämtar mig och nina snart vi ska bort till "pappas-sida". Det gör vi varje år inget konstigt med det. Så då tänkte jag ladda upp en outfitt. (koftan jag har på mig fick jag igår fin va (!!))

 

Okej, det här var inte världens bästa bil med tanke på ljuset och min min. (konsentrerar mig på att ta kort vet du  )


När bild på min snygga kofta! Vad tycker ni? Fick den av mamma och pappa igår!

  

Det är en G-star kofta   

  


Av Pauline Johansson - 24 december 2010 12:11

Hey, är på toppen humör just nu. Det är jul! En hälig kännsla. Håller ni inte med mig? Jag har redan hunnit med massor och alla gäster kommer om två dryga timmar! Åh längtar. Julen är extra bra också för att Saga har kommit hem. Vilken hemsk tanke att fira jul utan henne. Nej så ska man inte tänka, Fira jul utan den man älskar, usch (!!)

Blogga får jag försöka hinna med senare, måste hjälpa mamma med maten. Har redan gjort äggfat det lilla pappa gör alltid det stora   Jag lägger ut min lovade outfitt sen då jag säkert måste ta en paus. För just nu laddar kameran.


     

Av Pauline Johansson - 23 december 2010 21:06

Hej! Sitter just nu och kollar på bingolottos uppesittarkväll. Det hör lixom till julen.

Hur firar ni jul? Hos oss vaknar vi tar paketen från tomtenissarna åker iväg till vänner och äter julfrukost! Sedan till kalleanka kommer storafeta släkten hem. Vi äter middag ett tag (otroligt lång tid, hör lixom till "Rojas" att äta sakta) Det smälter vi och har det trevligt. Efter det är det dags för tomten att dyka upp och göra knattarna glada   När tomten tagit och gått springer vi ner och sätter oss i vår soffa och väntar på att att julklapps-uppläsaren ska säga ens namn. Varje visa varje år. Det är så skönt att det inte förendras något, alltid hos oss, alltid samma upplägg. Och så tycker jag det ska förbli. Det är så himla mysigt! Man känner verkligen "kärlek" är det någon mer som tycker så? Jag vill aldrig gå och lägga mig. Men det är ju inte konstigt eller hur? Hur som helst tänkte att jag kunde ladda upp en bild på min jul-outfitt imorgon? Vad tror ni? 

     

  

 

Av Pauline Johansson - 23 december 2010 14:45

   Den blänker extra mycket med blixten på, flashigt. Älskar'T         

Ovido - Quiz & Flashcards