Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 13 februari 2012 16:27

SVAR;

Vad är det exakt jag gör "okänd" ?
Snackar skit om andra? Nej. Haha och varför skulle jag fortsätta leka någons vän? Det är bara sjukt fult. Om jag inte gillar någon visar jag det ganska tydligt, eller så tar jag det med personen/personerna som tror sig veta mer om mitt liv än vad de egentligen gör? Jag är verkligen inte rädd för att säga vad jag tycker! Så om jag vill personen något eller vill fråga personen något som jag har hört så går jag fram till personen och frågar istället för att skapa massa onödiga rykten.  

Jag behöver inte snacka skit/ hänga ut någon för att bli omtyckt, det räcker med att jag är mig själv och sköter mitt. Men du som tog åt dig, kan du inte skriva det du tror jag har sagt, hade varit ganska kul faktiskt!

Det har gått mycket rykten om vad jag har sagt och inte, att jag har sagt det ena och det andra. Så det här förvånar mig inte ens! Har inte sagt någonting om någon och jag "leker" absolut inte någons vän, antingen är jag det eller inte. Jag vet att det finns många som inte tycker om mig både på grund av avundsjuka och annat. Ni som är det och hittar på massa saker om mig, det är bara gulligt! Puss 

Av Pauline Johansson - 11 februari 2012 20:36

hallojsan! Har uppdaterat dåligt idag men haft rätt fullt upp! Efter träningen gjorde jag mig iording och vid fyra var vi på kalas  Vi firade den här sötnosen som fyllde 9 i veckan! Stor hon har blivit! 

Jag gick hem redan vid sju eftersom att jag va tvungen att jobba. Men nu är jag klar och ska gå och ta bussen som går om en kvart till Unkan. Där är Golan och Jennifer så tänkte joina dem en stund. Saknar verkligen Golan! Jennifer också så klart! Vi går säkert därifrån när det stänger och då ska jag möta älskling en snabbis! Yeees, men nu ska jag fortsätta mysa med min bebis (Jag och Saga just nu på bilden). Puss så blogagr jag mer imorgon! Snygg hand

Btw. Pappa har köpt ett nytt modem hem så förhoppningsvis funkar internet i veckan, dvs att jag kommer kunna uppdatera när jag vill! Bra va? Ska ju till pappa imorgon på eftermiddagen. 




    

 

Av Pauline Johansson - 11 februari 2012 14:23

Åhh, skönt kom precis hem från gymmet! riktig kick, love!  Men nu ska jag duscha och göra mig iordning för dagen, puss!

   

Av Pauline Johansson - 11 februari 2012 12:11

Jag är beroende av träning. Får ångenst om jag inte har tränat minst två gånger på en vecka..


Jag är riktigt envis.. Vilket väldigt ofta blir fel inom min friend zone. Ni vet att man blir en "bitch eller diva"?


Jag hatar falska människor som snackar skit om mig (eller andra) men som tror att man inte vet och fortsätter "leka" ens vän!


Det värsta jag vet är att vara osams med någon jag verkligen älskar.


Det ska bli hur skönt som helst att få börja gymnasiet. Men tråkigt att man måste lämna klassen..


Jag tycker att djurplågare och våldtäcksmän borde få livstid eller avrättas!


Jag är beroende av instagram..


Jag älskar svensk hiphop/rapp!  


Mina vänner är mitt allt, skulle inte klara mig en dag utan mina skatter!


Jag är blond från början. Inte många som tror det eftersom att min utväxt konstigt nog blir mörkare än mitt hår.? Gjorde misstaget att färga det, ångrar mig riktigt mycket!

 

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.

Av Pauline Johansson - 11 februari 2012 11:52

Fashinerande hur kroppar kan vara så sjukt spännande.. Jag erkänner, det tycker jag med! Vet ni vad mitt manliga rese-sällskap sa till mig när vi låg på stranden i Thailand..? ”Varför kollar du in bara tjejer för? Är du lebb eller?”. På skojj då men det var sant, jag kikade in tjejerna myycket mer än vad jag kollade på killarna. Deras kroppar är inte alls lika spännande, det lixom ”händer inget”.. Förstår ni vad jag menar?

Hade det inte varit för människor fashionation till andra människor, om hur dom ser ut och beteér sig så hade program som tex Big Brother aaldrig varit en hit. Samma sak gäller top modell och victoria fashion show. Där kollar vi in hur andra kropp kan se ut och jämför oss, sen förnekar och tillslut kritiserar.

Det har blivit en hobby, att sitta och kolla och kritisera. Men vi ska också komma ihåg att vi är extremt lata, och avundsjuka.. Alla kommentarer om folks kroppar handlar inte om att bry sig om hur någon mår, som folk försöker intala mig. HA! För det vet jag så bäst själv tackar som frågar.. Nej, det handlar om att vi är väldigt snabba på att kritisera och snacka.

Jag har själv varit stor, eller ja. Större. Jag mådde skitdåligt då, kunde knappt gå upp för trappan. Nu kan jag springa fort som vinden i över 30 minuter utan att behöva stanna för att andas. Helt fantastiskt! :) Jag mår så mycket bättre!

Och jag erkänner, jag tittar på andra med ett kritiserat öga. Jag skäms för det, men antar det är mänskligt? Jag försöker snabbt iaf skaka av mig dom kännslorna och tänker efter att just den personen kanske passar i just den kroppen. Jag skulle inte klara av alla dom där kilorna blondinbella bär på, det vet jag till och med om by fact. Sen att folk låtsas bry sig om hennes hälsa är bullshit. Tror hon mår hur bra som helst :) Kolla hennes ansikte lixom! Wow!

Av Pauline Johansson - 10 februari 2012 18:48

Hello! har lite brottom nu, ska springa och möta jennifer, för att hennes buss går inte fören om lång tid så möter henne halvvägs istället! Vi ska åka skridskoooor! Kuligt, sen blir det möta Golan och Ertan (?) för att dra till unkan  En bild på mig just nu!

 

Av Pauline Johansson - 10 februari 2012 17:11

Dag 1: Din facebook profilbild med flest "likes".

Dag 2: Bild på en tid du saknar.
Dag 3: En viktig person i ditt liv.
Dag 4: En låt som betyder mycket.
Dag 5: 10 bekännelser om dig.
Dag 6: En bild på den personen som vet mest om dig.

Dag 7: En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8: En bild från din förra sommar. 
Dag 9: En puss eller kram bild på dig och någon. 
Dag 10: Några/något favorit citat.


Av Pauline Johansson - 10 februari 2012 17:00

        

Ovido - Quiz & Flashcards