Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2012

Av Pauline Johansson - 6 februari 2012 23:21

Hej! Hemma nu för första gången helt sjukt faktiskt. men gick till skolan, va där klockan åtta efter skolan åkte jag och jennifer till skärholmen, jag köpte det jag skulle. Skulle ha fixat min klocka som jag hade sen innan men köpte en ny stället, den på bilden längst ner. Vi åt och sen kollade vi typ runt lite, mys med bästis (a) Men halv sju va vi redan på väg "hem" igen. Golan hoppaed på bussen och vi åkte direkt till Unkan. Där kollade vi på film och diskuterade osv. haha och vilken skum film vi kollade på (!) vet inte ens vad den heter men den handlade iaf om drogmissbruk, missbruk i huvudtaget. Sen drog jag och Sebastian hem till mig, hem hit och han gick precis. Egentiligen borde jag sova nu men tänkte blogga innan jag somnar! Snällt va?  Imorgon börjar jag halv nio btw. Har nationella i svenska, omg wish me luck! Men det går säkert bra! Puss

  

Fin eller hur? ska nog fixa min andra klocka också!

Av Pauline Johansson - 5 februari 2012 21:07

Halloj! Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! Vaknade vid 11 kanske! Riktigt skönt, söndagar är ju den ända dagen jag kan sova lite längre på. Måndag-fredag har jag ju skola och börjar åtta och på lördagar måste jag gå upp halv åtta eftersom jag ska vara i stallet och träna vid nio! Iaf så hämtade mamma mig och Denina hemma hos pappa vid kanske halv ett mamma lämnade mig hemma och jag hjälpte henne att starta hennes nya mobiltelefon eftersom den andra hade slutat fungera helt., Sen träffade jag älskling en timme ungefär och sen mötte jag upp Jennifer! Hehe vi va lite buwsiga vi två (A)Vid fem va jag och jennifer hemma hos mig och då hade moster, kusin och morbror kommit hem till oss, vi beställde massa pizza och hade det mys. Sen gick dom och jag och jennifer kollade på TopModel Sverige! Haha, fifan va roliga och.. Fula vissa männskor är, asså inte utseende då. Och Jennifer gick precis hem! Så nu blir det duschen nästa och sen slaggish för är trött (som vanligt då, hähäh)

Imorgon efter skolan ska jag snabbt åka med Jennifer till Skärholmen, måste till stadium  Så då vet ni att jag bloggar när jag kommer hem imorgon om jag inte hinner skriva imorgon bitti, men det tror jag inte! Pusspuss  

 

Jag idag, halv ful bild men aja, haha..

Av Pauline Johansson - 2 februari 2012 07:41

God Morgon!  

 

Kom hem igår vid tre tiden, och hjälp vad skönt det är att vara hemma igen! Bilresan hem tog sju timmar och då stannade vi och åt en halv timme också, men det gick ändå ganska fort! Sov nästan hela resan i baksätet så tiden gick ganska snabbt!


Jag gick ut en liten stund igår också, träffade Golan vi gick till unkan och där träffade jag älsklingen också! Ni förstår inte hur mycket jag har saknat er, det är sjuuukt! Linda kom och hämtade mig vid nio och när jag kom hem somnade jag på en gång va riktigt trött, efter resan osv. Det va min dag igår lite kortfattat, puss! Jag för två dagar sen, helt ofixad tjej, men varför fixa sig där uppe för..? Heheh

 



Ovido - Quiz & Flashcards