Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 24 mars 2012 16:46

Springer runt som en galning hemma, pappa och Linda är i stallet så har högsta vomymen på högtalaren! Sen har man bästa spelistan också (A) har ingenting att göra nu, har stadat duschat, ja fixat allt jag behöver förutom mig själv, så ska börja göra mig iordning, saaaaaakta. Har sminkat mig ska bara byta om och fixa håret! Poss

 
Av Pauline Johansson - 24 mars 2012 13:16

Hejsan!  

Idag har jag varit och tränat. Jag red Jankes. Sofia (min tränare) Tyckte det såg riktigt bra ut och att jag red honom jättebra, men jag vet inte, jag tycker själv att det gick sådär han vägrade lyssna på mina skänklar i början. Blev jätte arg på honom så sen så började han skärpa sig och försökte iaf. Han har ganska svårt när det gäller just skänklarna. Vi hoppade utan stigbyglar för att träna våran balans, fick riktigt med mjölsyra i benen, haha gud höll på att ramla av och asgarvade ni skulle ha sett hur jag hängde! Herrgud.. Men jag klarade mig utan att ramla av som tur va! Pappa filmade, ska jag kanske lägga ut en video?


Sen jag kom hem har jag städat mitt rum, övervåningen, linda städade där nere för att ikväll, eller vid 6 kommer några tjejkompisar hem till mig. Vi ska lagga mat tillsammans, äta såklart , bada i jacuzzin, titta på skräckfilm osvosv! Kommer bli skit ruuuligt! Hihi poss



Av Pauline Johansson - 23 mars 2012 16:37

Förlåt Golan, förlåt alla ni som läser min blogg förlåt för allt. Min vecka har varit helt fuckt up, men nu ska jag fan skärpa mig! Har till och med tänkt att lägga ned bloggen, JA/NEJ? Iaf så ska jag gå ner till Rönninge Centrum nu. Kankse blogagr ikväll, we will see. Min outfitt och facelook för ikväll. Jag just nu.

   


Av Pauline Johansson - 21 mars 2012 13:32

Sitter i skolansbiblotek igen och har tyska.. Så jäkla tråkigt! Som tur är det här min sista lektion och jag kan gå hem efter. Slutar om 25 minuter typ, haha happy!

När jag har slutat ska jag hem till mamma och chilla tills pappa kommer och hämtar mig. Ska rida idag istället för min lilla syster som är i spanien så känns onödigt att behöva åka till pappa bara för att byta om att åka igen på en gång. Lat tjej? Blir att rida små ponnysar idag klockan fem då, haha vad konstigt det kommer kännas, dom är ju så små?!  Det är jättefint väder ute idag också så hoppas vi kanske rider ut? Ahh det jättelänge sen, hoppas hoppas hoppas! Rida måste vara det bästa som finns! Jag blir så himla glaaaad? Vet inte varför men kännslan är helt obeskrivlig,både uppe på deras rygg och i stallet! Bjuder på en bild på min älskling. Bilden togs förra året, visst är han stilig?  

 


Av Pauline Johansson - 20 mars 2012 15:11

✔ Vaccinerad mot livmoderhalscancer, första dosen.


Halloooo!  

Kom precis hem efter skolan och vårdcentralen. Ska göra mig en macka och sen ska jag till gymmet! Wohoo träning på G  Får se hur träningen går. Hoppas på bra men känner mig som en mongolid, kan knappt röra armen lixom, hähäh men det ska gå bra ändå kör ju inte så mycket armar! Så uppdaterar när jag kommer hem sen, oki? För hinner inte skriva mer nu. Bjuder på en bild, min arm, tuff brud med plåster!

 


Av Pauline Johansson - 19 mars 2012 12:41

______________________________________________________________________________________________

 

Hallå där! Är fortfarande jättedålig på att uppdatera  Men jog loooovar att jag ska skärpa mig..

Har i alla fall tyska just nu. VI sitter i skolans biblotek och ska söka massa information, men jag orkar inte.

Bloggar igen när jag kommer hem till pappa ikväll. Ska på unkan möte först som vi alltid gör varanan måndag! Weei, eller? Sista gången idag på flera veckor. Så jag, Jennifer och Golan ska dit! Kolla deras blogg föresten!

---> http://golanjenni.bloggplatsen.se/

Av Pauline Johansson - 17 mars 2012 23:01

Vet inte hur länge sen det var jag hörde den här låten? Va typ min favorit låt när jag var yngre! Hade deras skiva och grejer. HAHA vet inte heller hur många gånger jag har dansat och mimat till låten.. PINSAMT, riktigt pinsamt.. Men vaddå den va ju bäst då! Eller?  

Ovido - Quiz & Flashcards