Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under mars 2012

Av Pauline Johansson - 3 mars 2012 15:40

 

Fin va? Hihi jag älskar den!

Av Pauline Johansson - 3 mars 2012 12:48

Halloj!

Träningen idag gick så  så orkar inte skriva om den.

Iaf så ska jag och resten av familjen till ikea nu, blir en sväng till skärholmen också tror jag så bloggar sen igen!

 

Av Pauline Johansson - 2 mars 2012 21:08

Så nu har jag valt ut tre stycken av dom som gillade min facebook status.


VERA LARSSON

  

Den här bruden har jag kännt i hela mitt liv. Hon är verkligen jättesnäll och hur rolig som helst! 

 

GOLAN AMIN

  

Golan amor! Du betyder obeskrivligt mycket för mig, du vet att du är en vän jag alltid kommer vilja ha på min sida! Kan dö för dig. Alltid. Föralltid. VI. 

 

VANESSA VODOVNIK

  

En riktig pangbrud som är som en syster för mig! Hur snäll som helst och grymt vacker är hon också!

Av Pauline Johansson - 2 mars 2012 16:22

Weeei, äntilgen fredag? Fast det känns som om det har varit fredag hela veckan iaf så hehe  Ska ut ikväll iaf. Blir inget speciellt unkan like always. Men det blir kul iaf ska ju vara med mina älsklingar! Jag har planerat lite bus, ska bara höra med dom andra hihi  Ska göra mig iordning, sen måste jag plugga lite tills vi ska äta sen får jag skjuts till Salems C vid halv sju. Yep, haha jag har inget liiiiiiiiiiv. Puss


Idag ska ju AVICII spela i Globen jävla skit!  Det va ju tänkt så att iaf jag och Jennifer skulle dit men så blev det inte.. Så jäkla tråkigt alla ska dit, hade varit asgrymt! Men nej.

Av Pauline Johansson - 1 mars 2012 21:58

HAHAHAHAHHAAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHA

Av Pauline Johansson - 1 mars 2012 20:21

Nu börjar jag må bättre igen! Har ingen feber längre och är inte alls lika förskyld (Y) Har bara hosta.. och min röst är hur hes som helst men annars mår jag bra! Fösta dagen på hela veckan jag faktiskt har ork för att göra något! Igår va det första gången på fyra dagar jag lämnade huset. Vi åkte och beställde tapeter! Wohoo äntligen!  Riktigt skönt med frisk luft. Och idag drog jag en timme med lille syster till stan. Najs, men nu ska jag hjälpa morbror en timme också! Puss så skirver jag igen sen ikväll!

 

Av Pauline Johansson - 1 mars 2012 18:50

HAHA så himla klockren brud! Hon provocerar ju bara! Men skit rolig!



Ovido - Quiz & Flashcards