Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under april 2012

Av Pauline Johansson - 21 april 2012 18:09

Hallå! Så äntligen en liten lungnstund! *pust*  

Tränade imorse som vanligt på lördagar, träningen gick bra, red Lizzy. Haha typ andra gången får bara rida Uvarone och Zigge annars. Det gick bra som jag skrev vi hade en annan typ av lektion, vi tränade balansen så vi red utan att hålla i oss, dv vi fick bara använda benen som hjälper. Det va ganska svårt på Lizzy hon är ju lite speciell, iallafall. Efter träningen åkte vi hem jag gjorde mig iodning sen så åkte jag mamma och Denina in till stan. Jag köpt min jacka  F1 glad cheey!   Fick även hem min bekini som jag beställde för några månader sen, ute i god tid sörru!  Annars är ju alltid alla storlekar på dem fina slut, hihi! Va också sugen på ett par shorts från topshop men ångrade mig precis innan jag köpte dem, ångrar att jag inte gjorde det nu, men men haha.. 

 

 


Av Pauline Johansson - 20 april 2012 18:01

Fint väder vi har idag?  

Kom precis hem, har varit inne i stan med Jennifer! Vi köpte lite såfix till spexfottot vi har nästa vecka på tisdag, samma dag som vi har öppet hus också. La även undan Kenza skinnjackan som jag hade lagt ut på bloggen för några veckor sen som jag skrev skulle bli min! Och imorgon så!  Tänkte i alla fall ta en powernap nu tills maten blir klar för är jättetrött. Måste orka idag, för ska ut till unkan senare också, kommer ruttna som vanligt men vi får busa till det lite! Puss och skriver innan jag drar ut, pooooss!

     



Av Pauline Johansson - 18 april 2012 21:08

Fick panik när jag såg min blogg för kanske en timme sen så bestämmde mig för att göra en ny. Kanske inte den mest färglada men hade absolut inga ideer så den här får duga i alla fall ett litet tag framöver.. Som tur är den bättre än den förra och jag har inte lika mycket ångest, hehe. Säger godnatt med det här inlägget också. En riktigt trött Pauline, ska bara kolla klart på barca-Chelsea matchen innan jag ska dejta kudden min, puuuuuss!

    

Av Pauline Johansson - 18 april 2012 15:38

Hejhej! Tänkte blogga nu innan jag kommer på andra tankar! Är med jennifer, hon ska snart till sin sång och min fina kusin kommer snart hit! Hon ska köra mig och denina till stallet, hihi   Men vettefan om jag vågar åka med i bilen, hon har precis tagit sitt körkort och får klåna mammas bild, men måste lita på henne haha  Ska i alla fall till stallet som jag skrev och sen blir det middags mys ikväll när vi kommer hem! Ska föröka tagga till lite inför imorgon också, vi har NP i engelska.. Både läsförståelse och hörförståelse. Men hoppas på att det ska gå utmärkt! Behöver det. En bild på min outfitt.. Strunta i min min haha, riktigt ful.

 

 

Av Pauline Johansson - 16 april 2012 16:48

Förlåt för att jag bara skriver astråkiga inlägg på bloggen eller kanske till och med inte ens bloggar.. Men har riktgtig bloggtorka och orkar och vet verkligen inte vad jag ska skriva?  Har mycket bildbrist nu förtiden också så ja.. Aja, här får ni en låt så länge.


Ovido - Quiz & Flashcards