Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under juni 2012

Av Pauline Johansson - 14 juni 2012 20:52

Just nu sitter jag och myser med jordgubbar och fotboll! Wohoo, Torres gjorde precis mål! Hur snyggt?! Börjar bra, och slutar förhoppningsvis bra också! Nej nu ska jag titta fotboll. Ciaaoo

 

Av Pauline Johansson - 14 juni 2012 20:31

Usher, baby, Yeah, we did it again. And this time I'mma make you scream.



Av Pauline Johansson - 14 juni 2012 16:30

ÅKER JAG TILL KINA!!  Jäklar känns helt overkligt! Vi ska dit en vecka bara för att shoppa, sen ska vi försöka se några sevärdigheter också, kinesiska muren t.ex.  Pappa ringde imorse och sa att han hade bokat biljetter! Vi åker den 16 Juli en vecka till Peking! Direkt flyg dit och hem. 8 timmar tar det att flyga dit btw. Gud är sjukt taggad ska bli hur coolt som helst att få åka dit! Och sen så kommer vi får massa pengar av pappa att få shoppa för! Yey  Så idag har vi gjort nya pass och vaccinerat oss igen för hepatit A. Tog första dosen förra året innan vi skulle åka till Thailand så nu är jag skydda 25 år frammåt. Tog också min 4de dos av TBE. Bara en månad kvar!!    

Av Pauline Johansson - 13 juni 2012 23:15

Så bättre sent än aldrig 

Va med Ida ett par timmar, vi va hemma hos henne och pratade lite. Myys juuu  Sen kom Micke till henne, vi började gå mot centrum och runt kvart i 9 kom Sebastian och vi gick hem till mig där jag, mamma, Sebastian  och Denina kollade matchen mot tyskland- holland! Seg match men det blev bättre mot slutet när holland började komma igång! Nu ska jag och älskling krypa ner och sova! puss, godnatt! 

   

Av Pauline Johansson - 13 juni 2012 16:02

Förlåt för att jag inte uppdaterat någonting under dagen man har varit inne i stan hela dagen. Och ja det blev en hel del shopping kan man ju säga  Första dagen på sommarlovet blev en mys dag med mamma och Denina hihi.

Lägger upp shoppingen nu så bloggar jag igen efter att jag duschat!

Ett par vita jeans shorts.

Ett linne från H&M.

Ett linne från Ginatricot.

En topp från Bikbok, mycket finare i verkligheten, öppen i ryggen är den också!

Vanlig t-shurt från Ginatricot.

Ett par svarta crocker jeans från JC.

Av Pauline Johansson - 12 juni 2012 14:03

Det känns sjukt konstigt att lämna Säbyskolan. När alla väl satt inne i klassrummet idag för sista gången tillsammans insåg jag hur mycket jag kommer sakna mina heltjävlacpgrymma mentorer, alla underbara lärare, min underbara klass och hela skolan. Med de flesta har jag spenderat flera timmar med varje vardag, måndag till fredag i 10 år, och vissa mindre. Men ni ska veta att ni är världensbästa klass 9! Efter många tårar idag och den senaste veckan kan jag bara säga att jag kommer sakna er så overkligt mycket! Jag älskar er alla hur mycket som helst! Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta! Alla minnen vi har tillsammans, alla dagar, alla skratt och alla tårar. Det är helt oförglömligt! Är sjukt nöjd med den tiden jag har haft med er så jag kan gå vidare med ett leende iaf!

     

Är också sjukt stolt över mina betyg. Dom va inte bäst men det spelar ingenroll, för jag har gjort det här för min skull och ingen annans! mina 280 poäng har fått in mig på det gymnasium jag har valt och det är det som är viktigast för mig!

 

Av Pauline Johansson - 12 juni 2012 09:06

     

Ovido - Quiz & Flashcards