Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under januari 2010

Av Pauline Johansson - 3 januari 2010 11:56

Hej mina bloggreaders!


Idag har jag inte en lungn stund...

Ska till Heron City kolla hur Ainon ser ut i verkligheten bara sett den på bild ;)

Sen ska man till IKEA och senare till Skäris :)

Hur kommer eran dag se ut ? *nyfiken*   


Hej då :D


Av Pauline Johansson - 2 januari 2010 19:44

Jag läste precis några komentarer och det var någon anonym som undrade vad jag fått i julklapp. Jag fick en rosa dator (laptop), Smink, kläder och en as mysig pyjamas :D

Vad fick ni i julklapp?  

Av Pauline Johansson - 2 januari 2010 19:31

Hej nu är man till baka från den 3 timmars långa film som var sjukt bra!

(värd att se)...

Träffade Jemie hon hade oxå sett samma film :)

Filmen var bra jag levde mig verkligen in...

Ett bra jobb ;)

Men det var synd att den var så himla lång man han äta upp allt snacks innan halva   filmen ! haha...

Nu ska man äta middag. Undrar var det blir?

Föresten vilken är eran favvo mat ?


Ska bjuda på en bild :D

 

Bilderna jag tar blir rätt dåliga eftersom att det är mörkt i mitt rum nu :$ 


Av Pauline Johansson - 2 januari 2010 11:10

Gó morgon!


Nu har man vaknat efter en lång och väldigt varm natt :S

Hur har ni sovit ?


Aja är det någon som sett AVATAR ?

Ska se den lite senare idag..

Hört att den fått bra omdömen av de som sett den :)

När brosan bärettade om filmen lät det som han tyckte att den skulle få fem tummen upp (fem av fem)      

Jag har hört att det bara går i 3D ? om ni vet något  annat komentera...

  

Hej då ska äta frukost men vi skrivs väll senare...


KOMENTERA!

Av Pauline Johansson - 1 januari 2010 21:21

Hej!

Nu är jag/vi till baks ifrån överasknings festen.

Han blev inte speciellt glad över festen, han ville inte ha någon ju...

Men till slut fick  han ett leende på läpparna *SKÖNT*    


Jag fyller år om 15 dagar och vet inte riktingt vad jag önskar mig ?

Men några tankar har man ju så man kan väll passa på nu att skriva ner dem.


Dator väska 367 kronor. Fast jag vill ha den i lila eller blå :)

  


Ny mobil ? lite osäker men tänkt väldigt noga på den biten..

Aino SonyEricsson (VIT) Ca: 3900 till 4500 kronor..

  

Av Pauline Johansson - 1 januari 2010 16:38

Hej!

Morbror Luis fyller 50 och ska bli firad på en resturang i skärholmen, han vet ingenting han är på väg nu men sin familj. Han tror att de ska vara ensamma   

Men nej.. Det kommer 20 pers till :D


Måste gå de ropar!

  

Av Pauline Johansson - 1 januari 2010 13:18

 Igår/idag firade vi ett år som inte skulle komma till baks och det firade vi med god mat och en massor av raketer! Kommer att ladda upp en del bilder på raketer ifrån kvällen.


           

 Några raketerna vi värmde upp med sen satte pappa och brosan igång lådorna   



 Ni ska oxå få se en video av lådorna, han satte först på två och sen så la en av   lådorna av :S

 

Ovido - Quiz & Flashcards