Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2011

Av Pauline Johansson - 26 februari 2011 19:56

Jo det får jag faktist men på facebook  Varje inlägg som jag skriver länkas och hamnar på facebook. och därför får jag minst en komentar under min länkning varje dag.   

Av Pauline Johansson - 26 februari 2011 18:57

Hemma igen efter en händelserik dag! Men som jag skrev skulle jag lägga ut en bild på mina nya stövlar (gummistövlar) som jag fick av mamma idag. Jag hade lagt ut ett par svarta låga vagabond i mitt inlägg "SKO GALEN!" men istället blev det ett par vita höga^^ Så vad tyckte ni, HISS ELLER DISS?

  

  

Jag är som alltid för lat för att lägga över fler bilder på datorn/ fota dom själv så jag snodde bilden från hemsidan, dock hade dom inte mina. Alltså den vita färgen. Men ni kan ju tänka er? Eller?

Av Pauline Johansson - 26 februari 2011 15:26

Hejhej! Sitter nu på väg till kusinerna i Solna! Mrn tänkte att jag kunde mobilblogga ? Inget speciellt då men, iaf då gick jag ett par assnygga stövlar från vagabond av mamma! Ska fota dom bärvidd kommer hem busigt, hihi ciao!

Av Pauline Johansson - 26 februari 2011 12:29

Sitter och sörjer min sköldpadda som precis åkte iväg med en ny familj. Men det blir bäst så   Ska iaf göra mig iordning  för att vi ska på kusin kalas. Ska bli roligt att träffas igen.


Kan inte lova någonting men jag ska verkligen försöka att mobilblogga idag. Men det är inte lika roligt att mobilblogga. Jag kan inte lägga ut bilder eller smilisar.. Men hare bra P U S S   

  

Av Pauline Johansson - 25 februari 2011 18:47

HejHej, första uppdateringen för dagen. Har Varit i stallet och ridit, Casper! Hihi konstigt nja? Inte riktigt. Snart kommer det iaf lite gäster så måste skriva klart inlägget och sätta på mig ett par strumpor  


Har byt min fredags ridning till en timmes ridning på tisdagar. Känns skönt att inte behöva stessa ifrån skolan jämt.  Och att man kan chilla efter skolan, det är ju ändå fredag då. Här är en häst rumpa, random men  aja. Hehe det är maya på bilden inte casper   Men visst har hon en fin svans? Jättefin tycker ja hehe P U S S   

  

Av Pauline Johansson - 24 februari 2011 19:41

Ja, min rubrik säger väll allt? jag ÄLSKAR skor och det vet nog dom flesta om, hehe. Och här är skorna jag vill ha nu. Synd bara att jah blir typ 1,80 men höga skor (som t.ex dom till höger) Men snygga är dom!


Gummistövlarna står första på listan. Det är ett par vagabond gummistövlar som kostar 800 kronor dock men vaf*n. Sen kommer mina fd convers som tvåa (!) Ge mig!   Ja, man kan jue inget mer än vänta?

  

Av Pauline Johansson - 24 februari 2011 15:10

Hej alla fina puddingar, sitter och smakar på en super god cheescake! Nina bakade tre stycken igår, nice   Det  blir iaf mitt mellanmål. hehe.

Pappa kommer hämtar mig och nina klockan 4 så ska vi iväg till stallet. Jag ska inte rida idag eftersom att jag har teori, synd men man måste ha det ibland, och som tur är inte så ofta. Imorgon är det FREDAG! ohh love it (!) Haha har inget mer att skriva om nu så pussar!

Bjuder på en bild på mig som nybörjare, Det här var andra lektionen jag red i mitt liv. Höhö 2,5 år sen ungefär   

  

Ovido - Quiz & Flashcards