Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under september 2012

Av Pauline Johansson - 4 september 2012 15:29

Vad tycker ni om det här? Roligt eller bara töntigt? Haha jag tycker att dem verkar vara stört sköna! Och insparken ska bli skit rolig!!  

Funkar inte videon? Tryck HÄR!

Av Pauline Johansson - 4 september 2012 13:55

Aahhh vill bara hem. Har religion just nu, sen måste jag på stödmatte. Är så jävla trött, skjut mig!

Av Pauline Johansson - 3 september 2012 18:17

Av Pauline Johansson - 3 september 2012 07:23

Äntligen måndag!

Ska strax ner till bussen för att åka till skolan. Är dockk lite små irriterad på mig själv eftersom att jag klantingt nog glömt mitt busskort hemma hos pappa! Hur lyckas jag helt seriöst? -.- Som tur var hade mamma i alla fall en remsa hemma som jag får överleva på idag. 

Vid sex tiden idag så ska jag till globen för att möta pappa och denina. Vi ska åka och kolla på Hammarby- Ängelholm (?) Ska bli skit kul! Vet dock inte när jag kommer få tid till att blogga men det löser sig! Såhär ser jag ut idag.

   

Jeans- Acne

Kofta- Odd Molly

Av Pauline Johansson - 2 september 2012 18:45

Tänkte berätta om vad jag tyckte om filmerna jag såg igår. Först såg jag Modig på bio och efter det så hyrde vi filmen Project X på TVn.


Först till Modig. Hade högre förväntningar. Filmen var bara seg, den hade en fin handlig men jag tycker ändå att dem borde ha gjort den mycket bättre! Känndes som någon bara kastat ihop en story och sen gjort den till en film. Jag tyckte inte alls att den var bra. Tror inte någon av oss som var och kollade på den tyckte det 


Project X måste vara den sjukaste filmen jag sätt på länge. Den var inte speciellt bra utan man satt bara och garvade. Den var rolig och så ville man fortsätta kolla. Så även fast den egentligen inte var speciellt bra blev den bra på något vänster i alla fall! Haha den måste ni se om ni inte gjort det!  

   





Av Pauline Johansson - 2 september 2012 18:15

Tjoo! Förlåt för urkass uppdatering! 

Varit ute hela dagen och shoppat med pappa, Denina och Linda. Skulle ha träffat min älsklig Ida idag också med hände en hel del saker hemma så stannade hemma.. Får träffa henne i veckan istället!

Vi åkte i alla fall till Barkaby Outletten. Fick med mig ett par nya jeans hem från acne sjukt snygga, ofc  Provade en massa Levis jeans också men det hade inte min storlek, dvs 24/34  Äsch! Men måste tillbaka dit såg så himla mycket som skulle vara väldigt fint i min garderob om man tänker efter såhär i efterhand.. Varför blir det så egentligen? Jaja. Fick med mig fyra par Björn Borg trosor också! Behövs alltid  Tack pappa och Linda!! Haha bjuder bild på min lilla rumpa!  Hiss/diss?

   

Av Pauline Johansson - 1 september 2012 13:07

1. Fullständigt namn? - Pauline Del Alma Johansson

2. Född? - 16 Januari 1997
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Färg på ditt hus? - Rött
5. Hus eller lägenhet? - hus/lägenhet
6. Klass? - 1:a året på gymnasiet
7. Vilket år tar du studenten? - 2015  
8. När gick du upp i morse? - 8.00
9. När ska du sova? - När jag är trött, thihi
10. Vad har du ätit idag? - Frukost only.
11. Dagens klädsel? - Svarta jeans, läderbälte, vitt linne min nya jacka + rosa hunter  (lägger upp dagens outfit lite senare)
12. Dagens smink? - Mascara bara
13. Dagens roligaste? - På träningen imore när en tjej ramlade av (låter hemskt) men hon ramlade av för hon hade glömt spänna sadeln  
 
Socialt:
14. Har du många vänner? - Nja, vänner har jag gott om men "riktiga" vet jag inte.
15. Har du ovänner? - Nej, det tror jag inte
16. Vem chattade du med senast? - Golan
17. Har du pojk-/flickvän? - Nope..
18. Vem pratade du med sist? - Pappa
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Ida
 
Favorit:
20. Film? - Spiderman filmerna (!!) & mean girls  
21. Låt? - Många!
22. Mat? - Har ingen favorit mat tror jag.
23. Dryck? - CocaCola lätt!
24. Färg? - Rosa & vit
25. Stad? - Ingen aning
26. Land? - Thailand!
27. Ämne i skolan? - Idrott & So
28. Människa? - Alla mina nära
 
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Igår
30. Gången du bakade? - Oj, vet inte
31. Gången du stulit något? - Aldrig
32. Gången du kysste någon? - 2 veckor sen typ..
33. Gången du drack? - Vatten? Nyss  
34. Personen du kramade? - Tea
36. Personen du dampade på? - Golan
37. Personen du bråkade med - Bråkar inte
38. Personen du blev ovän med? - Tina, men det är löst nu.
39. Gången du fick skrattattack? - Idag
40. Personen du snackade i tel med? - Golan
41. Gången du grät ? - Ett par dagar sen typ
42. Gången du va kåt? - Hör inte hit
43. Personen du sa snygg till - Oh haha vet inte.
 
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Vitt
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Ute
47. Tvspel eller datorspel? - Dator
48. Singel eller upptagen? - Förstunden, singel.
49. Hångla eller ha sex? - hihi..  
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Playahead!! Gamla tider♥
51. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga! 
52. Blont eller svart hår? - Blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - Bruna
54. Choklad eller lakrits? - Lakrits
55. Coca cola eller fanta? - Cola!
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Euw på båda!
58. Blatte eller svenne? - Öhh?
59. Älska eller bli älskad? - Bli älskad
60. Leva eller dö? - Leva såklar?t
61. Vänner eller familj? - Båda två!!
 
Antal
62. Personer du älskar? - Vem fan räknar?
63. Personer du hatar? - zerooo, alltså 0 haha
64. Glassar du ätit på en dag? - No idea.
65. Gånger du haft minnesluckor? - 0
66. Gånger du varit hög? - Vaje dag
67. Personer du saknar just nu? - 4
68. Gånger ditt hjärta brustit? - 2
 
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Rätt många
70. Vill du kyssa nu? - No one.
71. Ska du träffa imorgon? - IDA 
72. Sjöng du senast för? - Denina, hihi
73. Skickade du senast gb till i pea - Haha hur ska jag komma igåg det? haha 
74. Spelade du tvspel med senast? - Vet inte?
75. Vill du ta med på resa nu? - Mina bästavänner, hade varit ganska härligt.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
77. Förtjänar att dö? - INGEN?
78. Är söt? - Många är söta.
79. Vill du sova jämsides med i natt? - 
 
 
Vad:
80. Gör dig glad? - Mycket! Uppsakttning, vänner, familj osv.
81. Gör dig ledsen? - Eleka och männsikor som är respektlösa och otrevliga
82. Vill du helst göra nu? - Dra uuut
83. Önskar du att du slapp göra? Städa köket..
84. Vill du ha nu? - MAT
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Tatuering
86. Längtar du till? - Höstlovet!
87. Tycker du om dina betyg? - Yes
88. Ångrar du i ditt liv? - Ångrar ingenting
89. Är det bästa som hänt dig? - Livet.
 
Vad tycker du om?
90. Rökare? - USCH
91. Bråk? - Tråkigt..
92. Killar? - Underbara
93. Tjejer? - Grymma!
94. Skola? - Helt okej 
95. Framtiden? - Svårt att säga
 
Övrigt:
96. Är du kär? - nej.
97. Hur lång är du? - 1,80.
98. Första tanken när du vaknade? - "Shit, ska vara i stallet om 40 min!?"
99. Sista tanken när du somnade? - ''Vad är mitt problem egentligen..''
100. Hur mycket är klockan nu? - 13:07
 
Ovido - Quiz & Flashcards