Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

XD

Av Pauline Johansson - 23 februari 2010 15:11

Hallojj!


Tänkte bara säga att BLI MEDLEMAR PÅ GRATISBIO!

Jag är själv medlem.. Det är inte "kul" eller ibland. Men man samlar lätt ihop poäng

Bli medlemar ! Men tänkte oxå säga att fråga mig så skickar jag en inbjudan så får du mer poäng än om du skulle bli medlem själv! Annars börjar man med 50!

Av Pauline Johansson - 23 februari 2010 14:19

Ciao!

Skolan gick snabbt idag :)

Hann med en massa skojjiga saker med Jennifer oxå :D

Vi har kommit på två helt skumma ord som vi kommer börja använda lite då och då men vi har fått hjälp av ett proffs, Jennifers pappa   

Men just nu äter jag på min nygjorda macka! Mumsig en äggomelett faktist XD

Halv fem ska jag hem till Vanessa, vi ska på SUR-möte...

Och imorron ska jag till stam med mamma och Denina. Vi ska äta middag med Helena och Rebecca, det ska bli superduper mysigt.

Vi ska äta på en Thai-returang (ingen vanlig) det typ oskar där inne det låter som små syschor oxå, det här är det dom berättat   


Heirå!

Av Pauline Johansson - 22 februari 2010 20:07

TV DAX !....

Av Pauline Johansson - 22 februari 2010 16:30

Hej igen, tänkte bara bäretta att den 14 april så ska jag, Mamma och Denina till Malaga :) Vi ska dit med mamma som ska dit på språkresa med hennes klass..

(Hon är ju lärare) så det ska bli kul! Kollade lite bilder och det ser

super najjs ut :D

  

Whaaat du yah tiiänk? Rätt nice va..

Så klart tar vi ju flyget ner   

XD

Av Pauline Johansson - 22 februari 2010 15:20

Hola!

Idag har det varit en "super rolig dag" (för mig)...

Det var en evighet sen jag gick typ ;)

Men idag har jag ingen feber alls och nästan ingen hosta, kan det bli bättre ?

Na..? Jaja.. När jag kom hem städade jag mitt rum det behövdes (A)

Så jag kom inte hem "nyss", Jag bloggar läser bloggar och dricker min kanon goda hallon,blåbar "dricka"    Hihi...

Adios!

Av Pauline Johansson - 21 februari 2010 19:38

Ska äta nu..

.

Av Pauline Johansson - 21 februari 2010 19:17

Hallu!

Förlåt att jag uppdaterar så dåligt just nu men det kommer bli bättre när jag börjar skolan och då har man oxå alltid mer att skriva om :)

Idag vart dagen inte som planerat.. Istället för att bowla shoppade vi, men vi åkte till mormor iallafall ;) Efter det så åkte vi tbx till skhlm Rebecca skulle byta någon klänning. när vi kom hem började jag med en smarrig förrätt, Det är typ avokado, räkor/kräftskärtar som man rör ihop... GRYMT gott :D

Det blir en sen middag. Jag ska iallafall om en halvtimme kolla på blåsnigen XD

Hoppas att jag ätit klart då..? Det blir ju bara Deninas hemma gjorda soppa!?

Imorgon är det skola vihu! Får inte glömma gympakläder   

Pusshar!


Av Pauline Johansson - 21 februari 2010 12:15

Tjena!

Har inte uppdaterat så mkt !

Igår skrev jag inte ens... (satt aldrig vid datorn) :S

Men idah hoppas jag att det blir bättre :)

Vi ska möta Helena och co med dom ska vi bowla, sen ska vi till mormor och äta middag... Så kommer blogga lite då och då (eller iallafall försöka).

Ni kanske får någon rubrik, kan ju bara skriva rubriker från mobilen XD

Ska göra mig i ordning... Vi ska gå om en timme ungefär (A)

Det blir skola för mig imorron NICE! Hahaha ni tänkter säkert att jag är knäpp men man "saknar" det lite...!

Bay!

Ovido - Quiz & Flashcards