Pauline Johansson ❀

Alla inlägg under februari 2010

Av Pauline Johansson - 8 februari 2010 18:09

Hejjs!

Idag var det en vanlig dag :S

Fast Denina stannade hemma, så att hon var hemma när jag kom :)

Har ätit Schnitzel (stavning) ? Jätte gott :D Men alldeles strax ska jag i på nylleboken vara lite random så där ;)

Har ni några förslag hur jag  kan bättra bloggen? T.ex Videobloggar osv..?

Hehe, imorgon har jag sy slöjd! Kommer att ta med mig mina byxor hem 98% säker;)

Det är ett par rosamjukisbyxor med ett tryck på (PAWO)..

Har inte så mkt mer att skriva så säger hej då för så läge :)

.

Av Pauline Johansson - 7 februari 2010 20:54

  

Av Pauline Johansson - 7 februari 2010 20:48

Klicka HÄR för att bli medlem på Gratisbio :)

Av Pauline Johansson - 7 februari 2010 20:00

Hej! Är helt slut..

Gud fullrulle hela dan, när vi går in på ikea kan man inte komma ut !?

Det är ju helt galet !

Det känndes som om vi var där i 3 timmaar (utan att överdriva)...

Vi kom hem för typ en och en halv timme sen, jag gjorde varma macokr vi åt och nu skriver jag :S Hehe...

Vet inte vad jag ska skriva om men imorgon är det skola och jag måste packa gymmpakläder och förbereda mina kläder jag ska ha på mig :) Sen går jag nog ner?

Är sugen på chips så de följer nog oxå med ;)

Men nu säger säger jag GOOD NIGHT !!


http://www.gratisbio.se/

Av Pauline Johansson - 7 februari 2010 11:34

Hej! Bloggade inte i morse, jag kom ju nästan precis ifrån träningen så jag har ducshat och känner mig frääsch :D Håller på att gör mig iordning vi ska till särholmen ikea och heron city vi ska lämna broshan på jobbet och hjälpa cassie med ett par möbler (ny lägenhet)... Rätt mycket att göra, hihi ;)
Men då blir det mer blogg senare! Jippi, hehe men nu ska jag föna håret pussar!

Av Pauline Johansson - 6 februari 2010 20:17

Borta bra men hemma bäst!

Hej nu är jag hemma igen och så klart sitter jag nere och kollar på Melodifestivalen, nyss sjöng Ola men nu är det någon Jenny ?

Hehe men på vägen hem träffade jag Ida, Nikki, Fatou; Vanessa och några killar..

Men hade inte tid att stanna eftersom att jag hade hemmanycklarna :)

Aja skulle bara blogga ett sista inlägg :) Så då säger man väl ha en bra kväll?

Av Pauline Johansson - 6 februari 2010 14:46

Hola! :D

Idag hade jag ju teori på ridningen som jag skrev i min morgonblogg :)

Men nu är jag duschad och klar så alldeles strax ska vi börja gå mot kantarellen, Cassandra fyller 7 år! Grattis <3

Tror vi kommer hem till "Melodifestivalen" som börjar klockan åtta, jag vet inte men hört att det är nya regler ? Hehe... Men nu måste jag gå Lots of love Pauline!

  

Jag just nu ;)

Av Pauline Johansson - 6 februari 2010 10:49

Hej! Nu om typ fem minuter ska jag med mamma till stallet, jag ska inte rida. Jag har teori :S Så kommer skriva mer när jag kommer till baka!

Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards